تسنیم نوشت:

رئیس کمیسیون آموزش استفاده از واژه بورسیه‌های غیرقانونی را ظلم بزرگی دانست و گفت: ما کمیته‌ای را در این زمینه در مجلس تشکیل دادیم و خوشحال هستیم که دولت هم در این رابطه تشکیل کمیته داده است.

محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در حاشیه کنگره جامعه اسلامی مهندسین در جمع خبرنگاران در خصوص ویژگی‌های وزیر علوم جدید، اظهار داشت: با توجه به توصیه‌های روز گذشته رهبر معظم انقلاب به دولت و اعتدالی که خود آقای روحانی پیشه کرده است، ان‌شاءالله فردی بیاید که ضمن برخورداری از جایگاه رفیع علمی حاشیه‌سازی‌ها پیرامون او کمتر باشد و امیدواریم مجلس با رأی بسیار بالایی به وی اعتماد کند.

زاهدی درباره بورسیه‌های غیرقانونی که مورد سوال یکی از خبرنگاران قرار گرفت،‌ گفت: این واژه یک ظلم بسیار بزرگ از سوی کسانی که این واژه را مطرح کرده‌‌اند چرا که واقعا اینگونه نیست.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: باید این مسئله را مشخص کرد و نمی‌توان با شعار و فضاسازی که بیشترین تبلیغات رسانه‌ای نیز از سوی رسانه‌های ضدانقلاب صورت گرفت این کار را پیش برد.

وی با بیان اینکه ما روز سه‌شنبه کمیته‌ای را در این خصوص در مجلس تشکیل دادیم، یادآورشد: البته پیش از این نیز کمیته‌ای از سوی بنده حکم داده شده بود و بررسی‌ها نشان می‌دهد میان آنچه رسانه‌ای شده با آنچه واقعیت دارد فاصله زیاد است.

زاهدی در عین حال تصریح کرد: ما از اینکه دولت هم در این رابطه کمیته‌ای را تشکیل داده است خوشحال شدیم.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    43 0
    حتما منظورش خودش یا کامران دانشجو میباشد ؟؟؟؟؟؟؟ولی زهی خیال باطل .جانشین دکتر فرجی دانای مظلوم مطمئنا از جنس همون عزیز است .شک نکن .
    • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      14 0
      خدا را شکر ازمرز دلواپسی عبور کرد و رفت به سمت خوشحالی. فردا هم چندتا تبصره و تک ماده میده کمیسون آموزش امضا بکنند تا بگن بورسیه ها واستخدام ها ی هیات علمی ابهام دار و غیر قانونی نبوده.
  • علی A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    6 0
    از اقای روحانی می خواهیم که اقای نجفی را به عنوان وزیر علوم به مجلس معرفی نمایند.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    7 0
    این حاشیه شما معلوم نیست کجاست و مرز بین متن و حاشیه اتان مخدوش است. اینکه هر که با شما نیست در حاشیه است در حاشیه نظام قرار می گیرد. اول خودتان وارد متن شوید و بعد از حاشیه سخن برانید.
  • کاوه A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    7 0
    یعنی کسی که از بورسیه‌های غیرقانونی حرفی نزند؟
  • سمنانی A1 ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    7 0
    منظورش اینه یک نفر از جبهه پایداری معرفی بشه تا با خیال راحت رای بیارهچه بلای بیاد سر دانشگاه ها
  • بی نام A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 0
    بهترین وزیر فردی با مصداق شعر نسیم شمال است کور شوم لال شوم لاکن............