ایسنا نوشت:

مرضیه افخم در نشست خبری امروز خود پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که پنتاگون اعلام کرده است جنگنده‌های ایرانی مواضع داعش در عراق را مورد هدف قرار داده‌اند و با نیروهای دیگر در عراق در این رابطه همکاری می‌کنند، گفت: هیچ گونه تغییری در سیاست ایران در ارائه کمک و مشورت به مسوولان عراقی در مقابله با تکفیری‌ها و داعش اتفاق نیفتاده است و خبر مربوط به همکاری‌ها در خصوص مسائل نظامی را تایید نمی‌کنم در عین حال ایران در همان حدی که کمک‌های نظامی‌اش را در چارچوب مقررات بین‌المللی داشته است، دارد و به ارائه مشورتها نیز می پردازد.

او همچنین در رابطه با اخبار مربوط به همکاری نظامی ایران برای سرنگونی مواضع داعش در عراق با بیان اینکه مسوولان ذیربط کشور روز گذشته در این باره اظهار نظر کرده اند تاکید کرد که تغییری در سیاست ایران در مبارزه با گروه های تکفیری و یا کمک به دولت عراق رخ نداده است و خبرها درباره همکاری با نیروهای نظامی کشورهای دیگر در عراق علیه داعش دقیق و درست نیست.

سخنگوی وزارت خارجه در رابطه با خبر انفجار در یمن در نزدیکی محل اقامت سفیر ایران در صنعا با محکوم کردن این اقدام گفت: طبق آخرین اطلاعات همه کارکنان ایران در سفارت یمن سالم هستند. موضوع مهمی نبوده و جزئیات این حادثه در حال پیگیری است.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =