تیم ملی فوتبال امید ایران به دلیل نتایج ضعیفی که گرفته، ممکن است تغییراتی در کادر فنی داشته باشد.

میثم بهرامی/ تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد تیم ملی امید تشکیل جلسه داد و پس از جلسه هم اعلام شد که روز سه شنبه تصمیم نهایی در مورد کادر فنی تیم امید گرفته خواهد شد. حالا همه می خواهند بدانند چه سرنوشتی در انتظار تیم امید است و آیا کادر فنی این تیم عوض می شود یا نه؟
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛نظر اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال برکناری وینگادا و جانشینی یک مربی ایرانی قوی است. حبیب کاشانی مدیر تیم امید هم بعد از جلسه کمیته فنی اعلام کرد که خودش شخصا موافق حضور مربی داخلی است. از طرفی کمیته ملی المپیک هم موافق حضور وینگادا چراکه او به اندازه مربیان داخلی توانایی جمع کردن حاشیه های تیم امید را ندارد. کمیته المپیک به فدراسیون اعلام کرده اگر مربی ایرانی در راس تیم امید قرار بگیرد، این کمیته از اردوهای تیم حمایت خواهد کرد.
البته کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک که جمعه مهمان برنامه ورزش و مردم بود، گفته بود که ترجیح می دهد کروش مسئولیت فنی تیم امید را قبول کند. نظر هاشمی این است که کروش مسئولیت تیم را قبول کند و دستیارانش را هم خودش انتخاب کند، ولی در نهایت جوابگوی نتایج تیم امید باشد. اما برای این موضوع، دو مشکل وجود دارد. اول اینکه کروش در صورت قبول کردن چنین پیشنهادی، پول می خواهد و قطعا رقم پیشنهادی او چند برابر رقم بهترین مربیان ایرانی است. از طرفی با توجه به حساسیت های موجود، بعید است که خود کروش هم موافق حضور همزمان در دو تیم باشد.
البته همه این ها نیازمند موافقت رئیس فدراسیون فوتبال است. علی کفاشیان در سال های گذشته نشان داده زمانی که مخالفت ها با یکی از مربیان تیم ملی به اوج می رسد حاضر نیست مربی مورد نظر را کنار بگذارد. او در یکی از آخرین مصاحبه هایش گفته: «تازه با وینگادا سلام و علیک کرده ایم؛ خداحافظی کجا بود؟» این جمله نشان می دهد موضع کفاشیان در مقابل افرادی که حرف از تغییرات در تیم امید می زنند چیست.
با وجود مخالفت های کفاشیان، مانعی به نام حبیب کاشانی مقابل رئیس فدراسیون فوتبال قرار دارد. کاشانی که اخیرا مدیر تیم فوتبال امید شده، رسما اعلام کرده که ترجیح می دهد مربی ایرانی در راس کادر فنی تیم امید باشد. او که بعد از مدت ها به فوتبال بازگشته، به همه گزینه ها فکر می کند تا ایران به المپیک صعود کند. کاشانی پس از مدت ها دوری از فوتبال بدش نمی آید که با یک موفقیت بزرگ مثل صعود تیم امید به المپیک، بازگشت خود را جشن بگیرد. با وجود تمام این ابهام ها، بعید است که روز سه شنبه هم مربی تیم امید معرفی شود و احتمالا بسته شدن این پرونده هم چند هفته ای زمان خواهد برد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    36 23
    وینگادا چی داره اخه؟
    • علی نوایی A1 ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
      6 2
      کیروش رو داره...
    • بی نام GB ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
      5 13
      هر چی هم بد باشه از مربی ایرانی بهتره
  • بی نام AT ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    5 2
    موضوع اصلی اینه که چه مربی رو میخوان جای وینگادا بیارن..اگر امثال استیلی و خطیبی گزینه های تیم امید هستند، همین وینگادا بمونه بهتره...
  • بی نام A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    6 0
    مگه مربی های ایرانی چکار کردن؟
  • بی نام IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    3 3
    خدایا خودت یه جوری ....این کفاشیان را از سر فوتبال نابود شده این مملکت ،کم کن.
  • فرهاد مجیدی A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    0 0
    کفاشیان هیچ وقت ازت راضی نبودم