روابط عمومی دفتر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره خبر اظهارات محسن رضایی در برنامه پایش در مورد اینکه آیا وی برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا خواهد شد، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین متن نامه مدیر روابط عمومی دفتر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به این شرح است:
مدیرعامل محترم خبرگزاری خبرآنلاین
با سلام و احترام
یکشنبه شب گذشته شبکه اول سیما (برنامه پایش) به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر از دکتر محسن رضایی ، فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، برای حضور در این برنامه دعوت شد. در خلال برنامه ایشان در پاسخ به پرسش بیننده ای که از قصد دکتر رضایی برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری پرسیده بود، با رد هرگونه شایعه در این خصوص بیان داشتند در حال حاضر به دوستانمان کمک می کنیم تا ان شاء الله امنیت کشور و اقتدار را در بیرون منطقه داشته باشیم.
در هر حالتی از متن پاسخ سرلشکر محسن رضایی، این نکته برداشت می شود که وی قصد کمک به امنیت کشور بر اساس دستورات مقام معظم رهبری را دارند. پیش از این هم در مصاحبه­های دیگر از لسان ایشان اعلام شده است که رهبر معظم انقلاب هر ماموریتی برای امنیتی ملی به ایشان دهد ،در اختیار رهبری و آماده شهادت است و خود را سرباز ولایت، نظام و انقلاب می داند، چنین گزاره ای ارتباطی به انتخابات ندارد.
به هر روی تیتر شیطنت آمیز و جعلی "اگر رهبر انقلاب ماموریت دهند کاندیدای ریاست جمهوری می شوم" به هر نحو که انتخاب و بازنشر شده باشد، کذب است و قرینه ای در متن گفتگوی دکتر رضایی ندارد و البته میلیون ها بیننده و همچنین فیلم موجود این برنامه نادرستی این تیتر را شهادت می دهد.
لذا از آن رسانه محترم درخواست می کند هرچه سریعتر اقدام به اصلاح آن تیتر اشتباه و درج توضیح و اصلاحیه در این مورد اقدام کنند تا مخاطبین این رسانه ها خدای نکرده آنان را به دروغ سازی و دروغ گویی متهم نکنند.
روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام

گفتنی است خبرآنلاین این خبر را از خبرگزاری کار ایران، باز نشر کرده است .

1729

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    9 10
    تجربه ثابت کرده است که آقای رضایی هیچ بخت و اقبالی در کاندید شدن و احراز تصدی امور از سوی ملت ندارند. لذا آزموده را آزمودن خطاست
  • جلیلی A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    7 11
    آدم باید خودش بفهمه مردم نمیخوانش.
  • بی نام A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    2 3
    جالبه من این متن و از خود تابناک هم خوندم
  • بی نام IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    7 2
    اقای رضایی ازمون خودش را پس داده فقط باید درک درستی از واقعیت های جامعه داشته باشیم. تا به کارامد بودن افرادی مثل اقای رضایی پی برد. در ضمن ما تا به حال کاندیدایی با برنامه جامع مثل اقای رضایی نداشتیم . محبوبیت برای مردم نون واب نمیشه دوس عزیز
    • ایرانی A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
      0 1
      بیخیال بابا. رضایی یک طرحی به عنوان ولایتی کردن ایران که یه چیزی مثل ایالتی کردن در آمریکا و ... بود، ارائه داد که فک کنم خودش هم الان پشیمون شده باشه. توی این برنامه به وضوح تبعیضهای قومیتی به نفع خودشون و هم منطقه هاشون دیده میشد. ضمنا جامع بودن به معنای این نیست که روی کاغذ برنامه های قشنگ بنویسیم.
  • بیطرف A1 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
    0 0
    رضایی انصافا برنامه داشت