۰ نفر
۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

مسعود خوانساری طی حکمی، دکتر بهمن عشقی را به دبیرکلی اتاق تهران انتخاب کرد. رئیس اتاق تهران در حکمی که روز گذشته صادر شد با تقدیر از تلاش‌های ابراهیم بهادرانی، بهمن عشقی را به عنوان دبیرکل جدید انتخاب کرد و برای چهارسال آینده هدایت امور اجرایی اتاق تهران را به او سپرد.

مسعود خوانساری در حکم انتصاب دبیرکل جدید اتاق تهران به تعهد، تخصص، دانش و تجربه بهمن عشقی اشاره و بر پیگیری اهداف و سیاست‌های کلان اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی تاکید کرده است. خوانساری ابراز امیدواری کرده است تا دبیرکل جدید اتاق تهران بتواند در تحقق برنامه‌های راهبردی و عملیاتی اتاق تهران موفق باشد.
بهمن عشقی، دبیرکل اتاق تهران، مدرک دکترای خود در مهندسی عمران، برنامه‌ریزی حمل‌ونقل را از دانشگاه علم و صنعت اخذ کرده است. او سابقه حضور و فعالیت در حوزه‌هایی چون تولید و واردات خودرو، برنامه‌ریزی شهری و حمل و نقل را دارد.
دبیرکل جدید اتاق تهران در فاصله سال‌های 1370 تا 1376 مدیرعامل شرکت ساختمانی پیمانکار شهرداری تهران بوده و پس از آن تا سال 1383 به عنوان معاون و مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر، مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک و رئیس کمیته نوسازی ناوگان در سازمان حمل و نقل و پایانه‌های کشور فعالیت کرده است. بهمن عشقی از سال 1383 تاکنون به تناوب مدیرعاملی شرکت‌های هساکو، شرکت بنیان صنعت‌ گستر و هوراند خودرو دیزل را برعهده داشته است که به عنوان تولید‌کننده مینی‌بوس و اتوبوس شناخته می‌شود.
او هم‌چنین به عنوان مشاور با سازمان‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل و خودروسازی چون تاکسیرانی، راهداری، حمل‌ونقل جاده‌ای کار کرده است.
برابر اعلام روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، متن حکم انتصاب دبیرکل جدید اتاق تهران به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر بهمن عشقی
نظر به تعهد، تخصص، دانش و تجارب اجرایی ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران منصوب می‌شوید.
با توجه به اهداف و سیاست‌های کلان اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی، امید است با اتکال به خداوند متعال و حمایت اعضای هیات رئیسه، ضمن بهره‌گیری از تجارب نیروهای کارآمد در تحقق برنامه‌های راهبردی و عملیاتی اتاق تهران و هم‌چنین توسعه فعالیت‌ها برای ارائه خدمات مناسب‌تر به اعضا و توانمندسازی تشکل‌های اتاق موفق و مؤید باشید.


3939

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =