خبرگزاری ایلنا نوشت:

مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: کودک کشته شده در حادثه تصادف نیسان، کارتن خواب و یا کودک کار نبوده است.

غلامرضا خالدی در مورد حادثه کشته‌شدن و مصدومیت دو کودک کودک کارتن خواب در اثر تصادف با نیسان در مشهد گفت: این کودکان هیچگونه ارتباطی با بهزیستی پیدا نمی‌کنند، چرا که این دو کودک که یکی از آنها فوت کرده و دیگری مصدوم شده است، کودک کار و یا کارتن خواب نبوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این کودکان در خیابان مشغول بازی بوده‌اند که این اتفاق برای آنها رخ داده است، افزود: البته باید توجه کرد که مسئولیت جمع‌آوری کودکان کار و کودکان کارتن‌خواب با بهزیستی خراسان رضوی نیست و این مسئولیت بر عهده شهرداری قرار دارد.

گفتنی است؛ پیش از این خبری منتشر شده بود که یک راننده نیسان هنگام عبور از روی یک کارتن با صدای آه و ناله کودکی مواجه می‌شود و پس از توقف در می‌یابد که دو کودک زیر این کارتن در کنار خیابان خوابیده بودند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    1 0
    مگه ی بچه ی سوسک یا مورچه هستند که بروند زیر کارتن بازی کنند ساعت تصادف محل تصادف مشرف به بازیافتی ها واین که اساسا ما در فرهنگ عامه بازی ای به نام کارتن بازی نداریم ولی خلبان مقصر است داریم
  • مهدی IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    0 0
    لطفن فرا فکنی نکنید ... نه دیگه اینقد تابلو ..