ایسنا نوشت:

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به آغاز اعزام دانشگاهیان به عمره مفرده از دیروز، ابراز امیدواری کرد که تمامی کاروان های عمره دانشگاهیان از دهم فروردین به بعد در روزهای مشخص شده در سامانه اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی ضمن اعلام خبر فوق گفت: طی ماه های اخیر به دلیل پاره ای مشکلات به وجود آمده در خصوص صدور روادید بخشی از پروازهای پایان سال ۹۳ با مشکل روبرو شد که با پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولین سازمان حج و زیارت مرتفع شده و اعزام ها از دیروز دهم فروردین آغاز شده است. امیدواریم با ادامه همین روند و صدور به موقع ویزای عمره گزاران، دانشگاهیان طبق تاریخ های اعلام شده در سامانه به عمره مفرده اعزام شوند.

وی در خصوص برنامه های فرهنگی این دوره از عمره دانشگاهیان اظهار کرد: ارسال بسته محصولات فرهنگی قبل از سفر و حین سفر از ماه های پیش آغاز شده و به دست دانشگاهیان عمره گزار که کاروانبندی شده اند، رسیده است. حضور مداح و مناجات خوان در هتل های دانشگاهیان و همچنین زیارت دوره های ویژه و همایش های حین سفر بخشی از برنامه های فرهنگی خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، دیروز سه کاروان دانشگاهیان از ایستگاه تهران و مشهد عازم سرزمین های وحی شده و این روند تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =