ایسنا نوشت:

وزیر امور خارجه آمریکا با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 که هم اکنون در سوییس در جریان است گفت: ما بی‌وقفه در حال تلاش هستیم.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا و محمدجواد ظریف همتای ایرانی‌اش بدون توجه به سخنرانی روز گذشته بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات هسته‌ای روز چهارشنبه (امروز) با دیگر در مونتروی سوییس با یکدیگر دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

وزیر امور خارجه آمریکا پس از دیدار با ظریف در مسیر بازگشت به هتل محل اقامتش در مونترو گفت: ما بی‌وقفه در حال تلاش هستیم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته ضمن سخنرانی در کنگره آمریکا مذاکرات هسته‌ای ایران را به شدت مورد انتقاد قرار داد و افزود: توافق هسته‌ای احتمالی میان ایران و گروه 1+5 یک توافق بد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، نتانیاهو در حالی نسبت به یک توافق هسته‌ای ابراز نگرانی می‌کند و می‌گوید که چنین توافقی به تهران اجازه خواهد داد به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند که اسراییل تنها دارنده تسلیحات هسته‌ای در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود اما هیچ گاه به طور رسمی این مساله را نپذیرفته است.

بر اساس این گزارش وزیر امور خارجه آمریکا عصر امروز قرار است به منظور به دیدار با ملک سلمان، پادشاه جدید عربستان به ریاض سفر کند.

او هم‌چنین قرار است با وزیران امور خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج (فارس) دیدار و گفت‌و‌گو داشته باشد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    123 1
    آخه نتانیاهو سر پیازه ته پیازه مثل قاشق نشسته هی میاد وسط