مهر نوشت:

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات وزارت راه برای سفرهای نوروزی گفت: سال آینده قیمت مسکن افزایش نمی‌یابد.

عباس آخوندی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیزات جدید در اختیار ادارات کل استان‌ها قرار دادیم، گفت: برای سال ۹۴، ۱۵ میلیون تن روکش آسفالت را در جاده‌ها انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به تمهیدات وزارت راه برای سفرهای نوروزی، گفت: در تمام استان‌ها ۱۵ هزار نفر راهدار فعال هستند. راهداران با هماهنگی باز تولید، راه‌ها را برای نوروز باز نگه می‌دارند و برای سفرهای نوروزی مشکلی برای مسافران به وجود نیاید.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۴۸۰ دوربین کنترل سرعت در مرکز مدیریت راه‌ها وجود دارد، بیان کرد: مردم می‌توانند از طریق پایانه‌ها، اطلاعات آنلاین محورها را با تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری را در اختیار داشته باشند.

آخوندی با بیان اینکه برای کنترل سرعت، تمام دوربین‌ها با پلیس مرتبط است، بیان کرد: در صورت تخطی رانندگان، حتما جریمه برای آنها ارسال می‌شود و از مردم می‌خواهم که در سفرهای نوروزی با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، سفر را برای خود و دیگران تلخ نکنند.

وی با اشاره به اینکه آیا در سال‌های آینده نرخ مسکن افزایش پیدا می‌کند؟ گفت: پیش‌بینی کارشناسان این است که سال آینده اتفاق خاصی در بخش مسکن رخ نمی‌دهد و افزایش قیمتی نداریم.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص نظارت بر بازار سیاه بلیت هواپیما گفت: سازمان هواپیمایی نظارت بر آژانس‌ها را بر عهده دارد و مردم می‌توانند در صورت بروز هر تخلفی، آن را به سازمان هواپیمایی کشوری اطلاع دهند و مطمئن باشند که بلافاصله رسیدگی می‌شود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    18 5
    اقای وزیر چیزی که نمیدانی مطرح نکن قیمت مسکن به هیچ وجه دست دولت نیست ودولت زورش فقط به یارانه ها می رسد وفرق بین سرمایدار وفقیر یک تومان است اگر فردی 2500000هزارتومان درامد داشته باشد سرمایدار ویارانه اش حذف می گردد واگر فرد دیگری 2499999تومان درامد داشته باشد یارانه اش قطع نمی گردد واین عدالت است وقدرش بدانیم لطفا شما نظر بدهید ودر نتیجه فرق بین سرمایهدار وفقیر فقط یک تومان است وباید به مسولان تبریک گفت که این قدر باهوش هستند؟؟؟؟؟؟؟؟////////////...................
  • عباس A1 ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    19 2
    مگه قیمت چی دستت بوده که قیمت این یکی دستت باشه
  • بی نام A1 ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    15 11
    قضیه مهندی مجری ذی صلاحیت چه شد۰۰۰۰ هنوز قصاب و پزشک و تاجر فرش خانه میسازند و مهندس این کشور هیچ