امیدواری ستاری به رای اعتماد نمایندگان مجلس به فرهادی

در آستانه برگزاری جلسه رای اعتمادی مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مردم به دکتر محمد فرهادی رای اعتماد دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری درباره بررسی اعتماد وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر فرهادی را به عنوان فردی ولایتمدار، سالیان دراز است که می شناسم. وزیر پیشنهادی علوم، چهره ای است که در داخل و خارج کشور شناخته شده و از برندگان جوایز علمی از مراکز معتبر علمی است.

وی ادامه داد: دکتر فرهادی فردی scientist است و صاحب مقالات چاپ شده زیادی در مجلات معتبر از جمله nature و دارای اختراعات ثبت شده در خارج کشور (patents) است. با توجه به شناختی که پیدا کرده ام، ایشان را فردی علاقه مند به امر تجاری سازی در حوزه علم و فناوری می دانم.

ستاری با اشاره به کرسی پژوهشی دکتر فرهادی در implant و دانشگاه علامه طباطبایی، گفت: ایشان از چهره های ماندگار عرصه پزشکی، پایه گذار فرهنگستان ها و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران است. ضمنا دکتر فرهادی از برگزیدگان جایزه علمی علامه طباطبایی بنیاد ملی نخبگان است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر فرهادی را مدیر و وزیری موفق در دوره های مختلف فعالیت اش عنوان کرد و ادامه داد: امیدوارم با اعتماد نمایندگان محترم و رای اعتمادی که می دهند از مدیریت و توان علمی و معرفتی ایشان در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بهره مند شویم.

جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری روز چهارشنبه ۵ آذر در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =