انتشارات انقلاب اسلامی به مناسبت ماه سوگواری سالار شهیدان ابا‌‌عبد‌الله الحسین‌(علیه‌السلام) نسخه الکترونیکی کتاب «آفتاب در مصاف» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی این انتشارات، با نزدیک شدن به ماه محرم پایگاه انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظّم رهبری نسخه الکترونیکی کتاب «آفتاب در مصاف» را جهت دانلود در دسترس علاقه‏‌مندان قرار داد.

کتاب «آفتاب در مصاف» علل و ابعاد حادثه‌ی عاشورا بر گرفته از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی است که تا کنون سه بار تجدید چاپ شده است. این کتاب در 722 صفحه تدوین شده است و شامل مجموعه تمام گفتارها و مطالب مقام معظّم رهبری از سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۰ درباره‌ وجود مقدّس امام حسین‌(علیه‌السلام)، و تحلیل وقایع قبل و بعد از عاشورای سال ۶۱ هجری قمری است. امام‎حسين، عاشورا، ياران عاشورا، دشمنان عاشورا، زيارات و ادعيه از جمله بخش‏‌های این کتاب است.

این کتاب که بر اساس سیر زمانی بیانات معظّمٌ‌له تدوین شده، می‏تواند به عنوان یک کتاب مرجع مورد استفاده محققان و پژوهشگران قرار گیرد. بهره‌گیری از فهرست تفضیلی و موضوعی، نمایه لفظی، نمایه آیات، نمایه روایات، نمایه کلمات بزرگان و کتابنامه جامع و همچنین ارائه مستندات کتاب در قالب لوح فشرده به همراه کتاب از ویژگی‌های بارز و منحصر به فرد این مجموعه است.

5757

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =