ایسنا نوشت:

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با اشاره به حوادث اسیدپاشی در استان اصفهان گفت: دبیرخانه شورای امنیت کشور به محض اطلاع از موضوع، شورای تامین استان را موظف کرد به صورت ویژه با استفاده از تمام ظرفیت‌ها اعم از نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی موضوع را پیگیری و ضمن شناسایی عاملین نتیجه را اعلام نماید.

دبیر شورای امنیت کشور با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی نیز با حساسیت موضوع را در دستور کار قرار داده است، افزود: اقدام غیر امنیتی عاملان اسید پاشی باعث شده است برخی افراد با سوء استفاده از این ماجرا اقدام به تحریک افکار عمومی از طریق ارسال پیامک و یا نشر مطالب خلاف واقع در فضای مجازی نمایند که ضمن تاکید بر بی اساس بودن ادعاهای ارائه شده در این ابزارهای غیر موثق رسانه‌ای، این اطمینان را به عموم مردم می‌دهیم که با تجمیع تلاش‌ها به زودی تمامی ابعاد حادثه و علل و انگیزه وقوع آن به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

حسین ذوالفقاری با اشاره به اینکه هیچ جریان سازمان یافته‌ای در کشور در پس انجام چنین اقداماتی شناسایی نشده است خاطر نشان کرد؛ عاملان تحریک افکار عمومی نیز بخشی از مجموعه این اقدام غیر امنیتی هستند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های اولیه که از سوی کارشناسان صورت گرفته است فرضیات مختلفی درباره علل این حوادث مطرح شده است که در حال حاضر نمی‌توان نظر قطعی اعلام کرد اما آنچه مسلم است چنین اقداماتی با هرگونه انگیزه و قصدی خلاف قانون و اقدامی مجرمانه و در جهت بر هم زدن امنیت روانی و روحی جامعه است که عوامل آن برابر با قانون مورد تعقیب می‌باشند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    73 6
    بنظر اینجانب شخص یا اشخاصی که این حرکتهای ضد اسلامی و ضد بشری را انجام می دهند دچار جنون گاوی شده اند و انسان نیستند . بیشتر بنظر می رسد شخص یا اشخاصی که دارند این حرکت بسیار کثیف و گناه آلود و نابخشودنی را انجام می دهند به دلیل سرخوردگی و انتقام گرفتن از زنها به دلائل روانی می باشد و حرکتی سازمان دهی شده نباشد. فیلم سینمایی " رنگ شب " با بازیگری "فریبرز عرب نیا" موید همین مدعاست... کوروش درخشان
  • بی نام A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    78 2
    اکثر دختران و بانوان در اصفهان اضطراب دارند و وقتی از خانه خارج می شوند ترس وچودشان را می گیرد.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    اقا این اسید پاشی ها محاله کار انصار حزب الله بوده باشه. درسته که این افراد کمی با تندخویی با مردم برخورد میکنند اما اسید پاشی وصله ای نیست که به هیچ گروه شناخته شده ای در کشور بچسبه. بهتره دنبال یک بیمار روانی بگردید.
  • دلسوخته US ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    81 0
    چرا حرفهای مسوولان آنقدر تناقض درد: ۱ معاون امنیتی از دستگیری چند مظنون می‌گوید ولی‌ ساعتی‌ بعد آقای اژه ای‌ اظهار بی‌خبری میکنه ۲ چند مسئول انتظامی میگیند این موارد زنجری نیست ولی‌ وزارت کشور از دستگیری چند نفر خبر میدهد و اگر فرض بر این است که هر کدام از مظنونین به صورت مستقل و بی‌ اطلاع از هم عمل کرده اند چقدر قابل باور است که همگی در یک بازه زمانی‌ یک ماه تصمیم به انجام این کار گرفته باشند. ۳ روزهای گذشته که هنوز مظنون‌ای بازداشت نشده بود مسئولین انتظامی قویاً هرگونه ارتباطی بین اسید پاشی و بد حجابی را ردّ میکردند؟ چگونه امکان پذیر است بدون انجام هرگونه تحقیق و حتی دستگیری مضنون‌ای این اظهار نظر قطعی را کرد؟ ۴ با مراجعه به سایت رجا نیوز خواهید یافت که در چندین تحیلل آنها بیشتر از ا
  • lol A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    68 0
    به نظر بنده وزارت اطلاعات باید فورا وارد عمل بشه چرا که این حرکات غیر بشری وجه بدی برای نظام ایجاد میکنه متاسفانه