ایسنا نوشت:

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه نسبت به «عده‌ای با شعار جدایی دین از سیاست در جهت تشکیل حکومت سکولار در ایران تلاش می‌کنند» هشدار داد.

سردار یدالله جوانی در بیستمین همایش سراسری هئیت پیروان عترت که در مجتمع ولایت برگزار شد، افزود: متاسفانه در طول سه دهه اخیر شاهدیم که تلاش‌های زیادی صورت گرفته است تا حکومت سکولار در جامعه رواج پیدا کند و ارزش‌های آنان بر افکار و فرهنگ مردم حاکم شود.

وی شعار سکولاریسم را جدایی دین از سیاست دانست و تصریح کرد: سکولار می‌خواهد جامعه را به سوی بی‌توجهی به اسلام ناب محمدی سوق دهد از این رو با شعار جدایی دین از سیاست در جهت دست یافتن به این هدف تلاش می‌کند. در کشورهای غربی با چنین شعاری اجازه دخالت پاپ و کلیسا در مسائل سیاسی را نمی‌دهند و جامعه غربی تابع حکومت سکولار اداره می‌شود اما دین اسلام توجه خاصی به همراهی دین وسیاست دارد.

وی با تاکید بر اهتمام به برنامه‌ریزی دقیق توسط هیات رزمندگان اسلام در این عرصه مهم گفت: باید مراقب باشیم شعار جدایی دین از سیاست در جامعه تحقق پیدا نکند پس با یک برنامه‌ریزی منسجم و دقیق در این زمینه گام برداریم.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: هنگامی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، تلاش زیادی برای جداسازی دین از سیاست انجام شد تا حکومت سکولار در جامعه رواج پیدا کند. وظیفه ماست که در این راه همراهی دین با سیاست را به خوبی ترویج نماییم.

وی ولایتمداری را رکن مهمی در حفظ ارزش‌های انقلابی دانست و اظهار کرد: مردم مسلمان در عصر غیبت از ولی فقیه پیروی می‌کنند از این رو در جامعه باید روحیه ولایتمداری در مواجهه با دشمن تقویت شود.

وی ادامه داد: هیئت رزمندگان اسلام باید در مسیر فعالیت‌های خود پیروی از ولایت فقیه را مورد توجه قرار دهند؛ هرچند شناخت از مسائل داخلی و خارجی نیز دارای اهمیت فراوانی است و با چنین شناختی می‌توان در مسیر تکامل و سعادت گام برداشت.

جوانی دشمن‌شناسی را مولفه‌ای مهم در رشد و تعالی دانست و گفت: آمریکا همواره دشمنی خود را به اثبات رسانده و وظیفه همه ما در این عرصه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است و باید در اعتلای فرهنگ و رفع مشکلات اقتصادی با عزم ملی و مدیریت جدی وارد شویم.

وی تاکید کرد: باید با تکیه بر توان داخلی به توسعه دست پیدا کنیم؛ اگرچه اگر در سال‌های قبل به منویات رهبر توجه داشتیم فساد ۳ هزار میلیاردی در جامعه ما رخ نمی‌داد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    1 1
    سردار عزیز چرا خلت مبحث 8 سال هر چه خواستند بر سر اقتصاد و فرهنگ و سیاست خارجی ما اوردند دریغ از یک موضعگیری محکم این چند ماه چه شده همه انقلابی دو اتشه شده اند سردار عزیز اصلاایا نیاز هست با دنیا مراوده داشته باشیم یا نه اصلا ایا ما بدنبال الگو برای ارتباط با دنیای کفر و موحد هستیم یا نه ایا اخبار تاریخ اسلام که سالیان متمادی از لسان علمای قوم بر منابر شنیدیم درست است یا نه؟نکند مجددا بخشی از تاریخ اسلام را خودمان میخواهیم باز نویسی کنیم اصلا خاطره شهید رجایی در خصوصموضع گیری خود در زمان نخست وزیری با یک کشور اروپایی و تذکر حضرت امام به ایشان در همان زمینه را که در روزنامه کثیر الانتشار کشور درج شد میپذیریم یا نه .ایا لحظه ای فکر کرده اید که ادبیات نا متناسب فعلی جامعه محصول چیست؟