نسیم نوشت:

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش، با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۹۳-۹۴ چاپ شده است، گفت: تمام کتاب‌های آموزشی جدید معلمان را تا زمان شروع کلاس‌های ضمن خدمت آماده می‌کنیم.

سیداحمد حسینی درباره آخرین وضعیت کتاب‌های درسی در سال تحصیلی جدید گفت: امسال در پایه چهارم، تنها دو کتاب «مطالعات اجتماعی» و «ریاضی» به صورت جدیدالتالیف چاپ شده و کتاب «قرآن» نیز بدون تغییر است و سایر کتاب‌ها نیز تغییر چندانی ندارند.

‌در پایه هشتم (دوم راهنمایی سابق یا سال دوم دوره متوسطه اول) تمام کتاب‌ها جدیدالتالیف است و دانش‌آموزان این پایه سال تحصیلی را با کتاب‌های جدید آغاز می‌کنند.

در سایر پایه‌ها تغییرات چندانی در کتاب‌ها نداشته‌ایم؛‌ امسال هیچگونه تغییر وسیعی در کتاب‌های درسی نداریم و با توجه به اینکه شتاب تغییرات کاهش یافته، مشکل خاصی نیز در چاپ و تولید نداریم.

تولید کتاب‌های گویا نیز در دست بررسی است و پس از اتمام کار کارشناسی درباره اینکه کدامیک از دروس در پایه‌های مختلف باید دارای CD و بسته‌های آموزشی باشد، تصمیم‌گیری خواهد شد اما برای دروس شاخه فنی و حرفه‌ای ۶۰ عنوان کتاب به همراه نرم افزار آموزشی تولید شده است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =