فارس نوشت:

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان در فروردین‌ماه پرداخت شده است.

علی اصغر بیات درباره پرداخت مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان اظهار داشت: مابه‌‌التفاوت حقوق تمامی بازنشستگان تأمین اجتماعی در فروردین‌ماه واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه این سازمان حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر را تحت پوشش خود دارد، افزود: کانون بازنشستگی تأمین اجتماعی با هماهنگی سازمان سفرهای زیادی و سیاحتی برای بازنشستگان را مدنظر گرفته است و این سفرها با اولویت ثبت‌نام به زودی آغاز می‌‌شود.

بیات درباره اتمام تأمین اجتماعی در بیمه سلامت بیان داشت: بازنشستگان این سازمان که خود را صاحبان اصلی آن می‌دانند موافق این ادغام نیستند چرا که تأمین اجتماعی از عهده ارائه خدمات درمانی به خوبی برمی‌آید و نیازی به جداسازی درمان از این سازمان نیست.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تأکید کرد: سالیان سال است تأمین اجتماعی با ارائه خدمات درمانی به افراد تحت پوشش خود که بیش از نیمی از جمعیت کشور را در برمی‌گیرد در حال خدمات‌رسانی است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    3 0
    چرا حقوق منه بازنشسته تامین اجتماعی 20 اضافه شد در صورتی که اینا هر روز اعلام میکردند 25 اضافه میشه ... برای خواربار و مسکن هم 15 تومان اضافه شد نه 40 هزار تومان ...هنوز هم اطلاعات و اخبار غلط میدهند بخورد مردم مسئولین تامین اجتماعی دولت تدبیر
  • بی نام A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    10 1
    والا ماکه مابه تفاوت ندیدیم حالا به کی دادن خدا میدونه...
    • علی آقا A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
      0 0
      این جوری حرف می زنی که می گویند بازنشستگان بی سوادند. چطور نفهمیدی دادند؟؟؟؟؟؟
  • لاله A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    3 0
    اعلام کردن25درصد اما عملا زیر 20 درصد پرداخت شده
  • بی نام A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    2 1
    قرارشده بود باتوجه به نرخ تورم حقوق مستمری بگیران ۲۵درصد اضافه شود که مدیرعامل تامین اجتماعی هم اعلام کرده بودند ولی ۲۰در صد پرداخت گردید و۵درصد باقیمانده چه می شود؟ ضمننا حق اوالادوحق همسر مستمری بگیران از سال ۸۸به بعد اضافه نگردیده است لطفا اطلاع رسانی نمایید