نسیم نوشت:

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی از رشد قیمت ناشی از جو روانی حاکم بر بازار طی هقته‌های اخیر خبر داد و گفت: میزان تقاضا در بازار در روزهای گذشته بیشتر شده است. مردم به صورت متعادل خرید کنند ثبات به بازار بازمی‌گردد.

قاسمعلی حسنی اعلام کرد: با توجه به رکود ایجاد شده در بازار، انبارها مملو از کالاست و هیچ نگرانی از جهت کمبود کالا وجود ندارد.

وی بیان اینکه مردم از خرید‌های غیر ضرور و بیش از نیاز خودداری کنند، اضافه کرد: در آستانه اجرای فاز دوم هدفمندی به دلیل جو روانی ایجاد شده در جامعه تا حدودی میزان تقاضا در بازار افزایش یافته و ذخیره‌سازی خانگی کالا آغاز شده است.

رئیس اتحادیه بنکداران موادغذایی با تأکید بر اینکه هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد، افزود: از طرفی تمامی ارگان‌ها می‌توانند برای دریافت هر نوع کالایی به هر میزان به ما مراجعه کنند.

به گفته این فعال صنفی، به دنبال افزایش تقاضا و جو روانی حاکم بر بازار قیمت‌ها در روزهای گذشته، قیمت‌ها تا حدودی افزایش یافته است در حالیکه هیچ توجیه منطقی برای آن وجود ندارد و تنها دلیل آن سودجویی برخی از افراد هستند، چراکه تمامی کالاهای موجود در انبارها در سال گذشته و بر اساس دلار و نرخ دستمزد آن زمان تولید و وارد کشور شده است.

حسنی همچنین از نشست ویژه برای فاز دوم هدفمندی طی روز گذشته خبر داد و افزود: در این نشست آمادگی خود برای اجرای فاز دوم و انجام همکاری لازم در مدت مذکور را به مسئولان وزارت صنعت اعلام کردیم.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =