ضرغامی: اشتباه همکارانم در سریال اخیر را نبخشیدم/ دام ماهواره‌ها با ۳ هزار شبکه مبتذل برای ایرانی‌ها

فارس نوشت:

رئیس سازمان صداوسیما گفت: ۳۰ ماهواره معروف با ۳هزار شبکه از شبکه‌های مبتذل پورنوگرافی و سایر موضوعات انحرافی برای جوانان ایران دام پهن کرده‌اند

سیدعزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما روز گذشته به طور سرزده برای دلجویی ازهموطنان بختیاری به شهرستان مسجدسلیمان رفت و در جمع مردم مسجدسلیمان در مسجد جامع این شهرستان انتقادات و مطالبات آن‌ها را شنید و به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

رئیس سازمان صداوسیما در جمع مردم مسجدسلیمان با تقدیر و تشکر از مهمان‌نوازی و بصیرت مردم بختیاری اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول ۳۵سال گذشته این قدرت را داشته که بحران‌ها را تبدیل به فرصت کرده است.

وی ادامه داد: این مساله‌ای که پیش آمده را هر چند نمی‌توان بحران یا تهدید نامید چرا که بختیاری‌ها صاحبان این انقلاب و مدافعان ولایت و اسلام هستند اما تبدیل به یک فرصت بسیار تاریخی برای نشان دادن غیرت، شجاعت و بصیرت مردم سلحشور بختیاری شد.

ضرغامی افزود: همانطور که قبلا در بیانیه‌ای خطاب به مردم بختیاری از صمیم قلب گفتم به خدا پناه می‌برم اگر یک ذره در دل این مردم فداکار و شهید داده که از انقلاب طلبی ندارند و هرچیزی داشته‌اند برای انقلاب داده‌اند کوچک‌ترین ناراحتی و بی‌اعتمادی از رسانه ملی که افتخار اتصال به رهبر معظم انقلاب دارد به وجود بیاید.

وی عنوان کرد: هزاران شبکه ماهواره‌ای رنگارنگ هر کدام با یک حیله و جذابیت با پول‌های هنگفت آمده‌اند فقط بی‌بی‌سی به اندازه کل صدا و سیمای ما بودجه می‌گیرد، در اوضاع بد اقتصادی کشور انگلستان که بودجه همه دستگاه‌ها کم شد بودجه بی‌بی‌سی کم نشد و افزایش پیدا کرد برای اینکه بتواند جنگ رسانه‌ای ایجاد کند و مردم ما را مایوس کند.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به هجمه رسانه‌ای دشمن به کشورمان گفت: در هیچ کجای دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران قابلیت دریافت شبکه‌های ماهواره‌ای متنوع مبتذل وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در آسیا، آمریکای لاتین و اروپا هم اینطور نیست. در جغرافیای جمهوری اسلامی ۳۰ ماهواره معروف با ۳هزار شبکه از شبکه‌های مبتذل پورنوگرافی و سایر موضوعات انحرافی برای جوانان ما دام پهن کرده‌اند.

ضرغامی خاطر نشان کرد: شرمنده می‌شوم اگر به یک شهری مثل مسجدسلیمان با آن تاریخ بزرگ بیایم و مردم در جای جای شهر و روستاهای آن به من بگویند ما امکان دریافت شبکه‌های جمهوری اسلامی را نداریم.

وی با توضیح داستان سریال سرزمین کهن ماجرای شخصیت اول این فیلم یعنی رهی بختیاری را تشریح کرد و به تمجید از شخصیت وی که قهرمان این سریال است پرداخت.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه شخصیت رهی در سریال سرزمین کهن حضور در جریان‌های مختلف از جمله جبهه ملی را تجربه می‌کند گفت: اول انقلاب جبهه ملی نامه نوشت و جلوی لایحه قصاص ایستاد ولی امام خمینی (ره) فرمودند که این‌ها مرتدند چون قوانین اصلی و رسمی اسلام را منکر شدند امروز هم شما می‌بینید یک روزنامه‌ای فرصت پیدا می‌کند حرف‌های آن‌ها را در خصوص قصاص نشخوار می‌کند.

وی بی‌توجهی دست اندرکاران سریال سرزمین کهن به نامگذاری بختیاری در این فیلم را اشتباهی بزرگ توصیف کرد و اظهار کرد: اشتباه بزرگ همکارانم را که هرگز آن‌ها را به خاطر این اشتباه نبخشیدم این بود که نام بختیاری را به گونه‌ای به کار بردند که شبهه اینکه ظرفیت برداشت برای اینکه بخواهند آن را تعمیم دهند وجود داشت و مردم حق داشتند.

رئیس سازمان صداوسیما در پایان از حذف برخی بخش‌های این سریال و جایگزینی آن با بسته‌ای جذاب برای بختیاری‌ها خبر داد و عنوان کرد: زمان را از دست نمی‌دهیم و در آینده زمانی که کل این بحث بختیاری از این داستان حذف شد با همکاری فرهیختگان و همکاران یک مجموعه بسیار جذاب و خوب از بختیاری‌ها در این سریال پخش خواهد شد که اگر بار اول شما آن را ملاحظه کنید اصرار داشته باشید که زود‌تر مجموعه‌ای ساخته شود که این موارد در آن دیده شود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 70
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    47 2
    رشد ماهواره ها نتیجه ضعف مدیریت و ناکارامدی رسانه میلی است
  • پژمان IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    22 1
    حالا شد اشتباه همکاران پس شما در صدا و سیما چه کاره اید چرا تا به مشکل بر میخورید شونه خالی میکنید و توپ میندازید در میدان دیگران اگر مسئله به جواب گویی باشد شما به عنوان رئیس صدا و سیما باید جوابگو باشی
  • محمودی A1 ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    33 8
    اون سریال یکی از بهترین سریال های چند سال اخیر کشور بود. جناب ضرقامی شما در مقابل اون سه هزار تا شبکه چه کردی؟ پای شرکت های تبلیغاتی رو به برنامه های کودک باز کردی و دوربین و وقت رسانه ملی رو سپردی دست بشرکت های وارد کننده چای و برنج و کفش و دستگاه لاغری که تبلیغ کالاهاشونو بکنن.
  • رضا A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    13 2
    تو خوبی ! تو قهرمانی
  • ميم الف IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    65 2
    آقاي ضرغامي يا نميدونه 3000 چند تا ميشه يا مبتذل نميدونه چيه !! با ديد آقاي ضرغامي نشنال ژئوگرافي هم مبتذل حساب ميشه
  • بی نام NL ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    9 2
    گفت: در هیچ کجای دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران قابلیت دریافت شبکه‌های ماهواره‌ای متنوع مبتذل وجود ندارد. وی اضافه کرد: در آسیا، آمریکای لاتین و اروپا هم اینطور نیست. در جغرافیای جمهوری اسلامی ۳۰ ماهواره معروف با ۳هزار شبکه از شبکه‌های مبتذل پورنوگرافی و سایر موضوعات انحرافی برای جوانان ما دام پهن کرده‌اند
  • بی نام IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    22 2
    تو خیلی به این مردم بدهکاری اقا
  • بی نام IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    42 2
    چقدر ما مهم هستيم خودمون نميدونستيم 3000 كانال براي ما ساختن.
  • بی نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    26 3
    حرف ها كاملا غير منطقيست و فقط قصد داره خودشو محبوب يه عده كنه !!! در مورد bbc هم لازم هست ذكر كنم كه ايشون درست مي فرمايند اما bbc چند ده شبكه داره و دوما كارها و مستنادات بسيار فاخري هم ميسازه كه اكثرا صداوسيمايي كه خود شما صاحبش هستيد اونارو خريداري مي كنه !!!
  • کاوه IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    75 4
    برادر گرامی بی بی سی یک کاناله با روزانه 8 ساعت برنامه شما نزدیک به 30 شبکه 24 ساعته دارین اونوقت بودجه شما کمتره؟؟؟ صدا و سیما 30 هزار کارمند داره سی ان ان 2 هزار نفر ! چرا؟؟ چرا به شعور ملت توهین میکنید؟
    • میلاد A1 ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
      2 0
      نمیدونم چرا یه عده ای عادت کردن به گفتن چیزایی که علمشو ندارن....
  • بی نام A1 ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    8 2
    اثر مخرب ماهواره ها براي مردم ايران برابر اثر صدا و سيماست
  • رضا A1 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    4 0
    آخرش چی گفته؟
  • بی نام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    17 2
    نترس جانم. فرهنگ بختیاری خیلی بالاتر از این هست که بخواد انتقام بگیره.
  • بی نام US ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    18 3
    واقعا بختیاری ها مردم نجیب و بزرگواری هستن که علیرغم اهانت های صداوسیما اینطور با احترام و مهمان نوازی با این آقا رفتار کردن. البته انصافا ایشونم شجاعت زیادی داشته!// ضمنا مسئولیت این اشتباه بزرگ بیش از همه متوجه کسی ست که بیشترین مسئولیت رو هم داره. یعنی شخص خود شما آقای ضرغامی!
  • بی نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    همچین میگه بطور سرزده هر کی ندونه فکر میکنه خیلی مهمه
    • سورنا A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      69 5
      چه آمار دقیق هم از شبکه های پورنوگرافی و 18- دارن ایشون......
    • بی نام IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      60 8
      تو رو به خدا صدا و سیما رو رها کن شما تو این 8 سال این سازمان رو با حمایتهای بیجا از احمدی نژاد و تخریب اصلاح طلبان نابود کردید مردم شما رو نمی خوان
    • بی نام RO ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      50 8
      کسیکه میتونه سخنرانی رئیس جمهور با 45 دقیقه تاخیر شروع کنه حتما قدرتش از وزاری دولت بالاتره
    • رضا IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      13 62
      بی نام دوم لطف کن از طرف مردم حرف نزن.
  • بی نام A1 ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    16 6
    ظاهرا ضرغامی همینطور تنهایی رفته بین بختیاری ها! عجیبه با اینکه خیلی عصبانی بودن اینقد باش خوب رفتار کردن. بیخود نیست که میگن بختیاری شدیدا به رسم و رسومات شون مثل مهمان نوازی پایبندن. بهرحال مردم مظلوم و محرومی هستن علیرغم اینکه 100 ساله کنار چاه های نفت زندگی میکنن. باید ناراحتی شون رو درک کرد و ازشون دلجویی بشه.
    • ریحانه IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      5 0
      یعنی پیش فرض شما این است که یک قوم از اگر کسی ناراحت باشد باید به او جملۀ فیزیکی کند؟ یعنی این که رییس به زعم شما خطاکار صدا و سیما سالم از بین بختیاریها درآمده یک نکتۀ مثبت قابل ذکر است؟ این دفاع شما از حمله بدتر است که.
  • حسین A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    24 2
    شما شبکه های خودت رو درست کن چیکار ماهواره داری...ماهواره هم که بره کنار تا وقتی تلویزیون شما چیزی نداشته باشه بیننده ای هم نداره
  • بی نام A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    6 2
    این آمارو کی بهت داده؟
  • ملت ایران IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    26 2
    اگه ماهواره نبود مردم چه سرگرمی دیگه ای داشتن؟
  • مریم A1 ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    18 2
    تلویزیوین سفارشی هنر سفارشی همه چیزمون سفارشیه آدم یاد دیالوگ فیلمای مرحوم علی حاتمی میافته .چقدر بعضی آدمها از زمان خودشون جلوتر بودن روحش شاد
  • بی نام A1 ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    11 2
    این سفر و لباس محلی پوشیدن به خاطر اینه که شعار دادند ضرغامی باید اخراج شود.
  • داريوش EU ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    31 10
    ازابتداي داستان به خانواده سردار اسعد بختياري توهين شده چطور مي خواهيد جبران كنيد أين فيلم مشكل دارد با سانسور و مميزي جمع نمي شود بأيد كلا حذف شود و كليه عوامل آن بايد پاسخگوي أين بي حرامتي به طايفه بختياري باشند
  • بی نام A1 ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    20 2
    چی اشتباه همکاران!!! خودت به اندازه تعداد موی سر همکارانت اشتباه داری!!!!
  • بی نام A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    6 2
    پوپولیسم از مسیری نو .متاسفم .
  • بی نام A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    17 2
    دیگه وقتی خود ضرغامی که معمولا زیر بار هیچی نمیره اعتراف کرده که توهین صورت گرفته نمیدونم چرا بعضیا کاسه داغ تر از آش میشن و مردم رو متهم به کم تحملی و اعتراض بی دلیل میکنن. ضرغامی سر این سریال ضرر عظیمی کرد و این رفت تو کارنامه اش. حتما توهین و تخریب علیه بختیاری ها وجود داشته که نتونسته شونه خالی کنه.
  • بی نام IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    8 2
    كو ذره اي خرد. !! در مواجهه با اين ٣٠٠٠ كانال ( اينو كه يه سال پيشم. گفته بودين !!) باهوشا خردمندا ايرانيار. كه فراري. دادين. ( با خطوط تنگ تنگ قرمز. ). ... واقعا واقعا چه توقع دارين. ... دست خالي معلومه كه ميبازين .. نه شما هر كس كه بياد ... (بيچاره بچه ها ما و شما ... گيج و گنگ. ... ) آخرشم. خفت ... ( پيش بيني ديگه اي دارين !!؟؟؟؟؟؟).
  • بی نام A1 ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    7 2
    ما هم اشتباهات شما را نمیبخشیم
  • بی نام A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    4 4
    مگر کار دیگه ای هم میتوانستی بکنی
  • بی نام IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    7 3
    خوب فرکانس رو هم بده
  • بی نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    8 2
    مردم خودشون عقل دارن خدا به همه عقل و اراده داده این وسط شما چی کاره ای وکیل وصیه مردمی؟
  • reza IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    15 2
    چه بودجه ای داره صدا و سیما!!!!!!!!!!!!!بی بی سی واسه هزار زبون برنامه میره،بهترین مستندای حیات وحش دنیاروداره،قوی ترین رادیو دنیاروداره،صدا و سیما با بودجه ش داره چکار میکنه دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    14 3
    فقط واسه ايرانيا؟ دمشون گرم:|
  • بی نام A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    16 3
    به جان خودم 30 تا شبکه هم نمیشن ، اگر راست میگی فرکانس هاشون رو بگو تا بریم بگیریم
  • بی نام A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    21 2
    میگی بی بی سی به اندازه ی صدا و سیمای ما بودجه داره، اینم بگو که شما چقدر از تبلیغات درآمد داری؟
  • بی نام A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    16 2
    ما هم شما را نبخشيديم
  • حامد A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    50 2
    مگه کسی هم رسانه ضرغامی رو کلا نگاه می کنه ؟!
  • محمد US ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    8 2
    آقای ضرغام به عنوان رئیس صدا و سیما خودش مقصر اصلیه. مام ایشونو نمی بخشیم.
  • بی نام A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    9 3
    کسی هم از شما طلب بخشایش نکرده بود!!!
  • بی نام A1 ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    23 2
    به جای لباس پوشیدن محلی و عوام فریبی اول یه لباس زیبا واسه فکرهای غلط در تلویزیون بکن بعد یع برنامه برای توسعه فرهنگ های بومی.
  • امیر IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    9 8
    ما هم اشتباه شما در تصمیم بر عدم پخش سریال رو نمی بخشیم ... و هزاران اشتباه که ماشالله کار هرروز صداوسیماست !!!
  • ادیب IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    8 2
    آقای ضرغامی دیگه حنات برای کسی رنگی نداره خواهشا دست از دشمنی با دولت بر دار.
  • بی نام A1 ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    14 0
    ابتذال؟!!!! شبکه های سیما به عناوین مختلف با اجاره دادن آنتن فقط به درآمدزایی فکر می کنند. از خبرآنلاین تقاضا دارم در مورد برنامه های به اصطلاح تخصصی که در مورد کنکور از چند شبکه پخش میشه تحقیقی کنند. برنامه هایی که فقط جنبه تبلیغاتی و فروش دی وی دی و یا معروف کردن معلمان کنکور و موسسات و ... خواهش میکنم فکر کنید به این موضوع که مخاطبان این برنامه ها نوجوانان پاک و بی آلایش 15 تا 18 ساله این سرزمینند. و در این برنامه ها به آنان وعده های دروغ و نکات طلایی برای فروش! آموزش میدهند ...
  • بی نام IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    15 0
    کدوم 3000 تا کانال ؟! میشه لیست کنی ببینیم ما؟؟؟ کلا ماهواره 3000 تا کانال داره؟!!!!
  • عرفان IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    17 2
    دام! ماهواره؟؟ عجب … !! یکم به فکر کیفیت و جذابیت برنامه ها باشین تا مردم ماهواره نبینن ! متاسفانه با نیاز مردم برنامه نمیسازن و فقط به فکر ماهواره نگاه کردن مردم هستن!! جوری صحبت میکنن انگار کل دنیا دست به دست هم داده تا با ماهواره مردم ایران به برنامه های جذاب صدا سیما نگاه نکنن!!
  • بی نام IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    21 2
    من اصلا با اقاي ضرغامي موافق نيستم اولا صدا و سيما با بيش از ٢٠٠هزار كارمند حتي نميتونه مخاطبان را راضي نگهدارد و مخاطب تمايل به شبكه هاي خارجي پيدا ميكند.دوما در همه كشورها بودجه ها شفاف است و ميشه فهميد كه بودجه صدا و سيما با برنامه هاي ابكي چقدر است و ساير شبكه ها با ١٠ تا٢٠ نفر كارمند و برنامه هاي جذاب چقدر است
    • رضا IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      10 4
      200000 هزار نفر زو از کجا آوردی؟30 هزار نفر درسته.
  • بی نام A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    6 3
    صدا سيما واسه اون بندگان خدا كه نون و آب نميشه بريد مشكلات معيشتيشون رو حل كنيد
  • بی نام A1 ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    8 7
    چه آشی بشه آخر این "سرزمین کهن"! بیچاره کمال تبریزی!
  • بی نام IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    41 3
    اینکه شما فکر کنی با یه دست لباس محلی و چند تا حرف سطحی از جنس چیزهایی که تو سیمای ملیتون روزی چهل بار تکرار میکنید میتونین سر مردم را شیره بمالید خودش از آن دیالوگ سریال توهین آمیز تر است.ش
  • حمید A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    8 2
    3000شبکه برای کل دنیا هست نه ایرانی ها !ایرانی ها هم یه قسمتشه میبینن!
  • ایرانی IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    7 3
    مسئولیت اصلی به عهده خوده این آقاست. می ندازه گردن همکارانش
  • بی نام IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    13 1
    شما که پارازیت می اندزید ناراحت چی هستید ؟
  • یاشار IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    24 0
    مسجدسلیمان فقیرترین شهر در ایران است . یافت شغل در این شهر بی معناست. امیدوارم آقای ضرغامی سری به بهشت زهرای این شهر بزنند تا با سیل انبوه متکدیان و کودکان کار مواجه شوند.
  • بی نام A1 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    5 3
    ضرغام بی خیال
  • امیر IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    54 2
    حالا که 3000 شبکه مبتذل برای ما جوانها دام پهن کردن، شما در مقابل چه کردی آقای ضرغامی؟؟؟20 تا شبکه که 15تاش میزگرد و سخنرانی و مناظرس 5تاشم سریال تکراری نشون میده!
  • صادق A1 ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    4 4
    خب اینم کاندیدای ریاست جمهوری شد.
  • بی نام US ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    57 4
    نبخشیدم؟! شما خودت رییس و مسئول اصلی همه کارهای این سازمان هستی. فعلا باید طلب بخشش کنی!
  • حمیدرضا IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    41 3
    با یه خداحافظی خوشحالمون کن
  • بی نام A1 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    35 2
    شما اول کیفیت برنامه هایتان را بهتر کنید بعد راجع به ماهواره صحبت کنید.
  • سید EU ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    34 6
    کاش همه غیرت بختیاریارو داشتیم تا سریال سازها بیشتر هواسشون رو جمع میکردن و سیما زودتر اصلاح میشد
    • رضا IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      21 33
      کاش کمی سواد داشتیم و می دونستیم که حواس درسته نه هواس
  • پارسا US ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    16 2
    بهتر بود اقای ضرغامی اینطور میگفتند:ماهواره از اول هم برای انحراف جوانان ایران اختراع شد!!!
  • بی نام IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    7 3
    ای ماهواره های لعنتی !! که این همه سریال و فیلم جذاب پخش میکنید و لج ما را در می اورید.
  • بی نام A1 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    1 0
    تبلیغات جدید توی صد وسیما مایه خجالته