ایلنا نوشت: عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: در میان ۲۴ نامی که به عنوان اعضای هیات موسس اعلام شده، نام افرادی به چشم می‌خورد که رسماً در احزاب سیاسی دیگر فعالیت دارند.

عباسعلی منصوری‌آرانی با اشاره به انتشار لیست اعضای هیات موسس «جمعیت رهروان ولایت» گفت: از حدود یک‌سال پیش تاکنون جلسات فشرده بسیاری در این خصوص تشکیل شده که مجموعه‌ای به دور از افراط و تفریط و با استفاده از تمامی نیروهای انقلابی را گرد هم بیاوریم و این موضوع به هیچ عنوان مربوط به اکنون نیست.

وی افزود: با این وجود، اعلام اسامی اعضای هیات موسس و اساساً طرح موضوع در شرایط کنونی و در زمانی که هنوز وزارت کشور فعالیت‌های این جریان را به رسمیت نشناخته، درست نبود.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: در میان ۲۴ نامی که به عنوان اعضای هیات موسس اعلام شده، نام افرادی به چشم می‌خورد که رسماً در احزاب سیاسی دیگر فعالیت دارند که به عنوان نمونه می‌توان به خانم فاطمه رهبر اشاره کرد که عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی هم است.

منصوری آرانی در پایان تصریح کرد: جمیع این مسائل نشان می‌دهد که باید با دقت بیشتری در انتشار اخبار اقدام کنیم و در شرایط کنونی اعلام اسامی اعضای هیات موسس و اعلام فردی به عنوان دبیرکل زودهنگام بوده ؛ بنابراین می‌توانیم خبری که در این خصوص تنظیم شده را بررسی‌نشده و بی‌دقت بدانیم.

17214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    0 0
    همین که شما پیام رسانش هستید یعنی موتلفه و پایداری می خوان لباس نو بپوشند