خسرو سینایی کارگردان باسابقه سینمای ایران تازه‌ترین فیلم سینمایی خود را با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به مخاطلبان معرفی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «جزیره رنگین» تازه‌ترین ساخته سینمایی سینایی است که در بخش خارج از مسابقه سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.

سینایی در روزهایی که فیلمسازان حاضر در بخش اصلی جشنواره امکان معرفی فیلم خود را از طریق برنامه‌های جشنواره دارا هستند، شیوهای متفاوت را برای معرفی اثر جدیدش برگزیده است. کارگردان «جزیره رنگین» برای اطلاع‌رسانی و معرفی فیلم خود به مخاطبانش، شبکه‌های اجتماعی را برگزیده و از این دریچه با مردم ارتباط برقرار می‌کند.

سینایی در توضیح این رویکرد می‌گوید: «فیلم را برای همه مردم ساختم و آن را محدود به طبقه خاصی از مخاطبان نمی‌کنم بنابر این در فضایی که گروه‌های مختلف مردم نیز حضور دارند، این فیلم را معرفی می‌کنم تا در هیاهوی تبلیغات پرزرق و برق گم نشود.»

پوستر، آنونس و عکس‌هایی از پشت صحنه فیلم، در صفحه اجتماعی «جزیره رنگین» the.rainbow.island در اینستاگرام و فیس بوک برای علاقمندان قابل دسترسی است.

مهدی احمدی، طیبه هقان منشادی، عبدالرسول دریاپیما، مهدی سلامتی، نرگس هرمزی و مصطفی شب‌تاری بازیگران این فیلم هستند و لوریس چکناواریان موسقی فیلم تازه سینایی را ساخته است. سینایی که فیلم‌هایی چون «عروس آتش»، «در کوچه‌های عشق»، «یار در خانه» و «گفت‌و‌گو با سابه» را در کارنامه کاری خود دارد، بعد از هشت سال پشت دوربین قرار گرفت و «جزیره رنگین» را ساخت. این فیلم به بخش مسابقه جشنواره راه پیدا نکرد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397757

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =