ایسنا به نقل از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از دانشجویان دکترای رشته علوم سیاسی نوشت: در زمان حیات امام(ره)، راهنمایی‌های ایشان به عنوان سیاست‌های کلی نظام بود که مسیر را روشن می‌کرد.

مهم‌ترین سخنان آیت‌الله هاشمی به این شرح است:
*متاسفانه در دولت‌های نهم و دهم به سیاست‌های کلی نظام، سند چشم‌انداز 20 ساله و اصلاح سیاست‌های کلی اصل 44 که به عنوان اسناد بالادستی نظام مورد تأیید رهبری بودند، توجه نشد و نتیجه این بی‌توجهی، اجرای 23 درصد از اهداف برنامه چهارم بود که این مقدار در هر شرایطی خودبه‌خود، اجرا می‌شد.
*به خاطر مشکلات جنگ بسیاری از کارها دولتی بود که رقابتی در کار نبود و کارخانه‌های بزرگ، با رکود و رخوت مواجه و نیمه‌تعطیل بودند... پس از پایان جنگ و آغاز به کار دولت سازندگی، متوجه فساد بالای اقتصادی و رونق بازار سیاه در ارز و کالاهای اساسی بودیم.
*انتخابات اسفند ماه یکی از سرنوشت‌سازترین انتخابات در تاریخ انقلاب اسلامی است و شرایط اجرا و نظارت باید به گونه ای باشد که امید مردم را تقویت و جامعه را برای خلق یک حماسه سیاسی دیگر تشویق نماید و من هم ان شاءالله می‌آیم.

1729

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    5 12
    چرا سم پاشی میکنید حی. بگید کجایتان میسوزد. حیف از شماها که خودتان اینقدر کوچک میکنید. هر چه از اون بگید محبوبیتش بیشتر میشه.
  • فرشید IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    21 3
    آقا مردیم از بس حماسه خلق کردیم ما ملت بزرگوار و فهیم تا کی باید هی حماسه خلق کنیم بابا دیگه ......؟