خوانساری می گوید:اگرچه همه مشکلات در تحریم خلاصه نمی‌شود اما رفع تحریم‌ها نقش عمده‌ای در اقتصاد بازی می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تهران  سال ۹۴ را سال سخت اقتصاد ایران دانست و گفت: اتاق بازرگانی برای شرایط پس از تحریم برنامه دارد.

 مسعود خوانساری در نشست امروز هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران با بیان اینکه وضعیت اقتصاد ایران اکنون شرایط مناسبی ندارد و سال ۹۴ یک سال سخت برای اقتصاد است، گفت: اگر قرار باشد در داخل کشتی‌ای که در شرایط کنونی نشسته‌ایم به سر منزل مقصود برسیم، باید همدل و همزبان باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تهران افزود: در دیدارهایی که در هفته‌های گذشته با رئیس مجلس شورای اسلامی و وزرای صنعت، کار و جهادکشاورزی صورت گرفت، اعلام آمادگی کرده‌اند تا پیشنهادات بخش خصوصی را حل کنند و هر چه سریعتر در مجلس و بخش‌های مختلف دولت، پیشنهادات در دستور کار بررسی و تصویب قرار گیرد.

وی تصریح کرد: البته به نظر می‌رسد بار اصلی این وظیفه به دوش بخش خصوصی است که باید مطالبه‌گر خوبی باشد و پیشنهادات مناسبی را به دولت و مجلس ارائه داده و تعامل مناسبی با دستگاه قضا داشته باشد.

به گفته خوانساری، امیدواریم در روزهای آتی توافق هسته‌ای به نتیجه برسد؛ اگرچه همه مشکلات در تحریم خلاصه نمی‌شود اما رفع تحریم‌ها نقش عمده‌ای در اقتصاد بازی می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تهران در ادامه از حضور معاون اول رئیس‌جمهور در جلسات آتی هیات نمایندگان اتاق تهران خبر داد و گفت: از وزرا نیز قول گرفته‌ایم تا بتوانیم در هیات نمایندگان از نظرات آنها بهره‌مند شویم.

وی افزود: اگر به زودی توافق هسته‌ای انجام شود، اتاق برای شرایط پس از تحریم برنامه خواهد داشت که امیدوار است بتواند با نظرات بخش‌های دولت و مجلس آن را پیاده‌سازی کند.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =