ایرنا نوشت:

رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: محمد فرهادی گزینه پیشنهادی رییس جمهوری برای احراز پست وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری، بهترین گزینه برای این سمت است.

حمید میرزاده روز شنبه در حاشیه نشست هیات امنای دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران در ساری افزود: اکثر دانشگاهیان آشنایی خوبی با فرهادی دارند و ایشان شخصیت علمی و اجرایی به شمار می‌رود.

وی سابقه آشنایی‌اش با فرهادی را ۴۰ ساله اعلام کرد و گفت: سال‌ها فعالیت فرهادی در دو وزارتخانه مهم علوم و بهداشت به عنوان بخش‌هایی از کارکرد موثر و مثمر ثمرش است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور با اظهار این که «فرهادی مرد علم و عمل است»، به فعالیت‌های علمی و پزشکی وی اشاره کرد و اظهار داشت: فرهادی با جراحی و کاشت حلزون گوش، افراد بسیاری را از نعمت شنوایی و بیان بهره مند کرد.

وی با قدردانی از اعلام نقطه نظر مثبت نسبت به فرهادی ، افزود: امیدواریم در روز رای‌گیری با اعمال نظر مثبت ۱۹۹ نماینده مجلس شورای اسلامی ، فرهادی بر کرسی این وزارت علوم قرار بگیرد.

رییس جمهوری محمد فرهادی را به عنوان پنجمین گزینه برای تصدی پست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    0 0
    این بابا که به گزینه های قبلی هم همین را گفته بود
  • محمد ایمانی فر هرسین A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    3 0
    به امید خدا حتما حتما حتما دکتر فرهادی رای خواهد آورد.
  • بی نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    0 1
    دانشگاه را گلستان کرده که به فکر اصلاح کابینه تدبیر مشغول شده حالا کی از این بابا نظر خواسته خودرا صاحب نظر جا بزند