۰ نفر
۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

مدیران و بازیکنان پرسپولیس یک پارچه اعتراضند و می گویند بحران در سال بعد برای شان اتفاق می افتد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نگاهی به اخبار 48 ساعت گذشته پرسپولیس تنها گویای یک چیز است ؛نژادفلاح و دوستانش مدام بیم می دهند که وقت تنگ است!

پرسپولیس بعد از سالی ناکام باید برای فصل بعد آماده شود. پرسپولیسی که اقلا می داند سرمربی فصل بعدش چه کسی است. با این وجود آنها مدام می نالند و فریاد می زنند. بیم می دهند. برانکو که نفر اول نیمکت پرسپولیس است می گوید:«می خواهم تیمی در حد قهرمانی ببندم اما فعلا توانش را ندارم. اگر بگویند پول هست ، تیم را برای قهرمانی می بندم اما اگر پول نباشد ، نمی توانم.»

او درحالی این جمله را می گوید که می داند برای سال بعد به احتمال فراوان مهدی طارمی ، ستاره تیمش را هم از دست می دهد. برانکو که در ابتدای حضورش گفته شد برای 3 ماه حقوق گرفته حالا می گوید پولی نگرفته و فعلا در تهران مانده تا برنامه های سال بعدش را مشخص کند. پرسپولیس فروش نرفته و دیگر قرار نیست هیچ عابربانکی به این تیم سله بدهد و تیم باید با شرایط جدید امرار معاش کند. باز خادم مسئول است تا برای تیم ها مشتریانی اقلا 3 ساله پیدا کند و بعد دوباره بازی فروش شروع می شود.

در این گیر و دار البته نژادفلاح هم به موعد کارزار نزدیک می شود به موعد ثبت نام برای انتخابات مجلس . او که از روز آمدن به تیم مدام با پرسش درباره حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس روبرو می شود و در دو برنامه زنده تلویزیونی یک بار عادل فردوسی پور و یک بار هم کامران نجف زاده چنین سئوالی را برایش طرح کرده اند ، هیچ گاه حاضر به پذیرش یا رد این سئوال نشده و هربار زمان خریده است. خوب بسته شدن پرسپولیس در موعد نقل و انتقالات هم خوشحالی هواداران را به همراه دارد و هم فرصت مناسبی است برای نژادفلاح ؛البته اگر او در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شود.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اميد A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    32 3
    صله را اينگونه مى نگارند نه آنگونه
  • بی نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    6 72
    خادم دوست داریم.
  • بی نام A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    28 9
    ایشون تیم و خوب ببنده مشکلات مالی حل شه مخلصشم هستیم رای هم میدیدم
  • بی نام A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    20 19
    جالب اینجاست که استقلال هنوز مربی نداره که پول بازکنهای پارسالش هم نداده باز هم دنبال فریاد زدن و بهونه گیری نیستند هر سال این فریادها رو پرسپولیسی ها دارن بهترین بازیکنها رو هم میگیرن آخرش هم 5 هخفته آخر به لطف داوران تو لیگ میمونند .................................
    • نیما IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
      0 1
      دبل شدن اونم از ضعیف ترین پرسپولیس تاریخ حداقل 6 ماه سکوت داره...رعایت کنید لطفا
  • احسان FI ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    19 22
    ۴۰ سال پیش تا حالا پرسپولیس سه تا از الاتحاد ، الهلال، الغرافه،لخویا،نخورده بود،کلا سه تا کمتر تو آسیا حسرت لنگ پلیسیا
  • س.ا A1 ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    18 6
    بابا ول کنید این مسخره بازیها را انگار که شاخ غول شکستند . شعارتون شده شش تایی شش تاییا امن خودم طرفدار دو اتیشه پرسپولیسم واقعا این چه بازی بود تو اسیا انجام دان اعصاب ادم خراب مبکنن .پرسپولیس فقط پرسپولیس دهه 70 و80 الان فقط باید دق و دلیشو بخوریم وسلام