سه شنبه در تهران باران می بارد/ بارش برف در 8 استان

میزان نوشت:

کارشناس سازمان هواشناسی کشور ازبارش برف و باران در 8 استان کشور از فردا خبر داد و گفت: این سامانه بارشی روز چهارشنبه به تدریج مناطق شمال‌غرب و غرب کشور را در بر می‌گیرد.

فریبا گودرزی درباره وضعیت هوا در سه روز آینده گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته از سوی سازمان هوا شناسی، امشب در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار را شاهد خواهیم بود،این در حالی است که از فردا بعد از ظهر با عبور موجی در برخی از مناطق شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد.

او در ادامه با بیان این مطلب که آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان از بعدازظهر فردا شاهد بارش پراکنده خواهند بود، گفت: سه شنبه علاوه بر شمال غرب دامنه‌های البرز و برخی از مناطق سواحل دریای خزر و با تاخیر برای شمال شرق بارش پراکنده برف و باران را شاهد خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان این‌مطلب که طی دو روز آینده به دلیل پایداری در شهرهای صنعتی و پر جمعیت آسمان غبار آلود خواهد بود، گفت: کیفیت هوا در شهر هایی مثل تهران، اصفهان، کرج، قزوین، اراک غبار آلود است.

گودرزی از ورود سامانه بارشی از چهارشنبه خبر داد و گفت: این سامانه به تدریج مناطق شمال غرب و غرب کشور اواخر وقت دامنه های البرز را در بر می گیرد و در این مناطق بارندگی را شاهد خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور در خاتمه درباره وضعیت هوا در پایتخت اشاره کرد و گفت: تهران به ویژه شمال پایتخت سه شنبه شاهد بارش پراکنده باران است که با آغاز بارندگی ها به طور قطع هوا سردتر می شود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یه دوست A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    9 0
    خدا یا نعمتهایت را برای مردمان ناشکر و ریا کار دریغ مکن
  • بی نام A1 ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    5 0
    چقدر تاسف بار. تو تبریز خبری از برف نیست این موقع از سال هوا آفتابیه. نگران کننده است
  • بی نام IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    5 0
    لطفا هواشناسی پیش بینی نکنه که معمولا برعکس میشه
  • غرب ایران IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    3 1
    هر وقت سامانه بارشی از غرب وارد شده در استانهای غربی نباریده و ابرها سرشونو بالا گرفته و سوت زنان از بالای شهرهایمان گذشته و در شرق باریده اند