نسیم آنلاین نوشت:

قاضی‌پور گفت: ۲۳ کشتی شکر وارد کرده اند. نماینده اورمیه در صحن علنی مجلس با بیان اینکه اکنون کارخانه‌های قند و شکر محصولات خود را انبار کردند و امکان پرداخت پول چغندر کشاورزان را ندارند، گفت: اقدام وزارت صنعت خلاف اقتصاد مقاومتی است

نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در جریان تصویب بندهایی از لایحه رفع موانع تولید ملی در مجلس گفت: این لایحه رفع موانع تولید نامگذاری شده، اما متاسفانه مصوبات آن به تسهیل واردات کمک می‌کند و به لایحه رفع موانع واردات تبدیل شده است.

او در مورد ماده 28 الحاقی به این لایحه گفت: تصویب الحاقی ماده 28 به این لایحه خلاف نظر رهبری بوده و همه این دو صفحه الحاقی برای تسهیل واردات کالای خارجی کشور تنظیم شده است.

قاضی‌پور نماینده اورمیه در مجلس با بیان اینکه اکنون کارخانه‌های قند و شکر محصولات خود را انبار کردند و امکان پرداخت پول چغندر کشاورزان را ندارند، گفت: وزیر صنعت آقای نعمت‌زاده در این شرایط 23 کشتی شکر وارد کرده است که این خلاف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سیاست مجلس است.

او گفت: شکر توسط آقازاده‌ها وارد می‌شود و از طرفی شعار حمایت از تولید ملی داده شده است، اما همه این اقدامات و این لایحه در حمایت از واردات است.

این نماینده مجلس با بیان این که لایحه حمایت از تولید ملی مخالف تولید ملی است، گفت: یکی از دغدغه‌های مجلس بخش تولید و حفظ اشتغال است، اما اکنون بر خلاف آن چیزی که نیاز کشور است، عمل می‌شود.

 

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =