خانه ملت نوشت:

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با مثبت ارزیابی کردن موضوع تحقیق و تفحص از صنعت بیمه گفت: شرکت های بیمه با کاهش پاداش ها، هزینه های جاری و سایر ریخت و پاش های خود در زمینه هایی مانند احداث یا خرید ساختمان های مجلل می توانند از زیان خود جلوگیری کنند.
ناصر عاشوری قلعه رودخانی در رابطه تحقیق و تفحص از صنعت بیمه گفت: باید پذیرفت در بسیاری از مواقع شرکت های بیمه ای حقوق مردم را رعایت نمی کند و ابهاماتی در زمینه فعالیت این شرکت ها وجود دارد که این موضوع باعث شده تحقیق و تفحص از صنعت بیمه احساس شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی شرکت های بیمه به تعهدات خود عمل نمی کنند بطور مثال یک شرکت بیمه قراردادی را با یک خودروساز منعقد کرده بود که بر اساس آن مالک خودرو تنها می توانست سه ماه از خدمات بیمه ای استفاده کند این در حالی است که براساس عرف بیمه خودرو یکسال بوده بنابراین این موضوع نوعی تبانی محسوب می شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: صنعت بیمه حدود 35 سال از تسهیلات دولتی بهره مند بود اما عملکرد مطلوبی در ارائه خدمات نداشته است.

عاشوری قلعه رودخانی ادامه داد: نمایندگان مجلس نمی گویند شرکت های بیمه به مردم باج دهند بلکه خواستار عمل به تعهدات از سوی این شرکت ها هستند.

او با بیان اینکه تحقیق و تفحص از صنعت بیمه به شفافیت فعالیت های این صنعت منتهی می شود، گفت: شرکت های بیمه با کاهش پاداش ها، هزینه های جاری و سایر ریخت و پاش های خود در زمینه هایی مانند احداث یا خرید ساختمان های مجلل می توانند از زیان خود جلوگیری کنند که البته با تحقیق و تفحص مجلس ابهامات در زمینه مذکور رفع می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: با توجه به اینکه موضوع تحقیق و تفحص از صنعت بیمه در صحن علنی مجلس مصوب شده به عنوان عضو کمیسیون اقتصادی برای عضویت در هیئت تحقیق و تفحص ثبت نام می کنم.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =