تسنیم نوشت:

وزیر فراهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت:‌ وزارت ارشاد هنوز تصمیمی درباره صدور مجوز اکران فیلم «عصبانی نیستم»‌ نگرفته است.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در جمع خبرنگاران با اشاره به مجوز اکران فیلم «عصبانی نیستم»، گفت: با اینکه اصلاحات زیادی بر روی این فیلم انجام شد تا به یک فیلم اجتماعی تبدیل شود، اما هنوز تصمیم قاطعی درباره اکران آن گرفته نشده است.

او با اشاره به نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و حمایت‌های ارشاد از این نمایشگاه گفت:‌ هم در این دوره و هم در دوره‌های گذشته حمایت‌های مادی و معنوی از کتاب‌های دفاع مقدسی انجام شده است،‌ هم‌چنین از این آثار عناوینی خریداری شده است تا برای مدارس و مراکز آموزشی ارسال شود.

جنتی با بیان این مطلب که حمایت از آثار دفاع مقدسی جزو اولویت‌های وزارت ارشاد است،‌ گفت: این حمایت‌ها یا به شیوه خرید کتاب است یا حمایت در مرحله چاپ است.

وزیر ارشاد «دا»‌خاطرات سیده‌زهرا حسینی از دفاع مقدس را آخرین کتاب دفاع مقدسی که خوانده است،‌ عنوان کرد و گفت:‌ این کتاب بهترین رمانی است که متشر شده و جزو آثار ارزشمند دفاع مقدس به شمار می‌رود.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    3 1
    آقای وزیر می شود سریع تر تصمیم بگیرید...
  • بی نام A1 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    1 0
    وزیر جان می تونید بگید تا کی باید در انتظار بود عزیزم فیلم هیچ ایراد حقوقی و قانونی و شرعی و عرفی و اخلاقی ندارد تنها فیلم اجتماعی است