مهر نوشت:

معاون اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه محدودیت عرضه میوه‌های خارجی علت گرانی آن‌هااست، گفت: در صورت کشف میوه‌ خارجی در میدان مرکزی، آن میوه فروخته شده و پول حاصل از این فروش به حساب دولت واریز می‌شود.

علی امامی  با بیان اینکه قیمت موز، گوجه سبز و زردآلو در میدان مرکزی میوه و تره‌بار با کاهش مجدد همراه بوده است، اظهارداشت: در حال حاضر قیمت موز ۳۷۰۰ تومان، گوجه سبز از ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان و زردآلو از ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان است.

وی قیمت هرکیلوگرم گوجه‌‌فرنگی را بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ تومان عنوان و اضافه کرد: هم اکنون قیمت سیب زمینی از ۴۰۰ تا ۷۰۰ تومان متغییر است ضمن اینکه سیب‌ گلاب به تازگی وارد بازار شده و با قیمت ۴۰۰۰ تومان به مشتری عرضه می‌شود هرچند این میوه هنوز  کیفیت لازم را ندارد و سبز و سفت است.

امامی در مورد مباحث مطرح شده مبنی بر حضور گسترده میوه‌های خارجی قاچاق در بازار نیز گفت: این میوه‌ها در سطح مغازه‌های شهر عرضه می‌‌شود و عرضه آنها در میدان مرکزی انجام نمی‌شود چراکه نمایندگان دولتی در سطح میدان حضور دارند  و اگر میوه قاچاقی را که کشف کنند آن را به ما می‌دهند تا بفروشیم و پول حاصل از این روش به حساب دولت واریز می‌شود.

وی حضور میوه‌های خارجی در سطح شهر را محدود عنوان کرد و افزود: همین محدودیت عرضه عامل گرانی قیمت این میوه‌هااست. ‌

3939

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =