نسیم آنلاین نوشت:

رئیس اتحادیه لبنیات فروشان تهران بیان داشت: 90 واحد صنفی لبنیات در تهران برای تخفیفات ویژه ماه رمضان آماده شده و برای تأیید به وزارت بازرگانی فرستاده شد. در صورت تأیید این واحدها بنرهایی بر درب مغازه‌ها نصب می‌شود تا روزه‌داران بتوانند از تخفیفات 5 تا 15 درصدی اجناس آن‌ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: شیر، پنیر و خرما سه کالایی هستند که در این واحدهای صنفی شامل تخفیفات ویژه ماه رمضان خواهند شد، البته بهتر بود که مانند سال‌های گذشته یک امتیازاتی را وزارت برای اعضا درنظر می‌گرفت.

رجبی تاکید کرد: سال های گذشته وزارت بازرگانی برخی اجناس را به قیمت تعاونی بین صنف لبنیات توزیع می‌کرد و بعد اعضا صنف ما نیز قیمت کالاهای خود را با تخفیف در اختیار مشتری می گذاشتند اما امسال برای ماه رمضان این امتیازات در اختیار اعضا قرار نمی‌گیرد و صنف لبنیات فروشان تنها با نیت خیرخواهانه خود دست به تخفیفات ویژه ماه رمضان خواهند زد.

وی افزود: این 90 واحد به نسبت تمرکز اعضا در مناطق مختلف تهران انتخاب شده است و در مناطق محروم‌تر نیز بیشتر خواهد بود.

رجبی گفت: در پی گلایه اعضا صنف ماست‌بندی‌ها از وزیر اقتصاد بابت جمله‌ای که مدتی پیش در همایشی از زبان ایشان گفته شده بود، از دفتر وزیر تماس گرفتند و بیان داشتند که سؤتفاهمی صورت گرفته و حاضرند حتی از تک تک اعضا نیز دلجویی کنند تا کدورت برطرف شود.

وی در پایان اظهار داشت: البته ما بیان داشتیم که این جمله وزیر در رسانه بیان شده، بنابراین بهتر است که ایشان حداقل در سایت وزارتخانه از اعضا با انتشار خبری دلجویی کنند.
22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    0 0
    قیمت ها را افزایش ندهند تخفیف پیش کش