دعوتنامه ای رسمی از باشگاه ختافه اسپانیا به باشگاه استقلال رسیده و مسئولان تیم اسپانیایی خواهان حضور بهنام برزای در این کشور شده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه ختافه از تیم های لالیگایی که سال قبل حسین هدایتی می گفت با پرداخت 70 میلیون دلار ، 51 درصد سهامش را می خرد ،بعد از منتفی شدن این قرارداد ، حالا می خواهد یک بازیکن ایرانی بخرد. بهنام برزای کاپیتان تیم ملی امید بازیکنی است که آنها می خواهند در تست فنی شان شرکت کند. سالها بود که یک بازیکن ایرانی چنین شانسی را پیدا نکرده بود و آخرین بار نکونام و شجاعی در اوساسونا در لیگای اسپانیا بازی کرده بودند. حالا اینکه  باشگاه اسپانیایی در دو فصل گذشته بازی های این مهاجم 22 ساله استقلال را دیده را باید از مدیر برنامه هایی پرسید که برای او توانسته دعوتنامه بگیرد اما این بازیکن که روزگاری در تیم ملی جوانان ایران یک ستاره بود و در صبای قم خوش می درخشید ، این شانس را دارد که برود و آتیه فوتبالش را بسازد.

علی نظری در این باره به خبرآنلاین می گوید:«صبح امروز از باشگاه برایم نامه ای فرستادند که در آن آمده ختافه خواهان حضور برزای در تمریناتش شده است. این نامه حتی هنوز ترجمه هم نشده و قرار است شنبه در باشگاه درباره اش تصمیم گیری کنیم و ببینیم شرایطی که باشگاه اسپانیایی اعلام کرده چه بوده است. »

پیشنهاد لالیگایی مهاجم استقلال که برای بازی کردن در تیم سال بعد مظلومی کاری بس دشوار در پیش دارد درحالی اعلام شده با مخالفت مظلومی روبرو شده که هنوز حتی ترجمه هم نشده و در این موارد باید مدیریت عالی باشگاه ابتدا شرایط این پیشنهاد را بررسی کنند و سپس نظر کادرفنی را هم در آن لحاظ کنند.

استقلال برای خط حمله و هافبک نفوذی چپ و راست که برزای در آنها قابلیت بازی دارد ، بازیکنانی چون جابر انصاری ، کرار ، فرشید اسماعیلی، سجاد شهباززاده، آرش برهانی،خسرو حیدری را دارد و البته تلاش زیادی دارد که بتواند یک مهاجم سرشناس و گرانقیمت خارجی هم بخرد. این یعنی شانس بازی برای برزای در فصل پیش رو خیلی دشوار است اما مظلومی که می خواهد تیمی مدعی قهرمانی داشته باشد در ابتدا خیلی جدی نه گفته است ، حتی قبل از اینکه نامه ترجمه شود و دقیقا بدانند چه شرایطی برای خرید این بازیکن اعلام شده است.

فوتبال ایران در چند سال گذشته تنها 2 بازیکنش را به اروپا صادر کرده ، یکی علیرضا جهانبخش و دیگری سردار آزمون . نکته جالب اینجاست که هر دوی این بازیکنان عضو تیم ملی جوانان ایران اکبر محمدی بودند و همان زمان 2 بازیکن دیگر آن تیم بودند که بحث های جدی برای رفتن شان به اروپا شنیده می شد. یکی همین بهنام برزای بود که با انتخاب بد راه آهن بعد از صبا ، نیمکت نشین شد و دیگری هم کسی نبود غیر از علی کریمی که ذوب آهن را انتخاب کرده و برای بازی با ترکمنستان به تیم ملی دعوت شد .

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =