دغدغه معاش، سوال اصلی کاربران خبرآنلاین از روحانی

امروز نشست خبری رئیس جمهور برگزار می شود. به همین مناسبت از کاربران خبرآنلاین پرسیدیم که چه سوالی از رئیس جمهور دارید؟

به گزارش خبرآنلاين، تا لحظه تنظيم اين خبر 148 نفر در نظرخواهي خبرآنلاين شرکت کردند. اکثر شرکت کنندگان مهمترين دغدغه شان مسايل مربوط به کار، استخدام دولتي و اوضاع اقتصادي بود. وضعيت بازنشستگان، قيمت خودرو، ارز و طلا نيز از جمله نظراتي بود که خوانندگان خبرآنلاين ارسال کرده بودند.

يکي از کاربران خبرآنلاين نوشته است: آیا با وجود داشتن زن، فرزند و خانه اجاره ای و حقوق ماهیانه یک میلیون تومان می شود در تهران زندگی کرد؟ قبول دارید بیکاری و فقر جامعه رو به فساد کشانده است؟ به نظر شما تفریح برای جوان ایرانی در حال حاظر چیست و چگونه است؟ چرا به مساله گردشگری بها داده نمی شود؟

خواننده ديگري هم نوشته است: درخصوص نظام هماهنگ پرداخت حقوق كارمندان با توجه به قانون خدمات كشوري چه اقدام عملي انجام داده ايد؟

همچنين يک شهروند ديگر نوشته است: چه اقداماتی در راستای اشتغالزایی و حمایت از فارغ التحصیلان بیکار انجام داده اید؟ آیا امیدی برای بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی هست ؟ چرا مدیریت ها اینقدر ضعیف است؟

علاوه بر بيکاري و با وجود عملکرد موفق دولت در کنترل تورم ، باز هم برخي از سوالات خوانندگان درباره گراني بود. يکي از کاربران نوشته است: با سلام و عرض خسته نباشید خدمت آقای دکتر روحانی رئیس جمهور منتخب با اینکه تورم نسبت به سال گذشته طبق آمار کم شده باز هم شاهد افزایش قیمت اقلام هستیم. سوال من از شما این است که چرا در سال یک بار افزایش حقوق داریم ولی شاهد آن هستیم که در سال چندین بار اقلام به صورت جدی گران شده و هستند افرادی که در آمد آنها با این افزایش قیمت کالاها توانای خرید را ندارند. سوال دوم بنده این است که چرا به وزیر محترم کار امور رفاهی دستور نمی دهیدید فکری به حال پرسنل پیمانکار که در شرکت های دولتی کار می کنند بکنند؟ واقعا حق آنها نسبت به پرسنل دولتی خورده می شود. خواهش دیگر بنده این است که به وزیر کار خود دستور بدهند از طرف اداره کار مامورین را به شرکت ها بفرستند که از حال و روز کارگران باخبر شوند .

اگرچه تعداد کامنت هاي مربوط به بيکاري و مسايل اقتصادي بخش عمده نظرات مردمي را تشکيل مي داد اما برخي از کابران خبرآنلاين به مسايل ديگر نيز پرداخته بودند. به عنوان مثال يک خواننده خبرآنلاين نوشته است: چرا در مسایل فرهنگی سرمایه گذاری نمی کنید؟فقر فرهنگی در کشور هزاران بار از فقر اقتصادی خطرناکتر است.

همچنين کاربر ديگري نوشته است: جناب آقای روحانی ، مسئله حضور بانوان در ورزشگاه ها به کجا انجامید؟

يک خواننده ديگر هم نوشته است: با سلام آیا با توجه به انتقادات صورت پذیرفته نسبت به نظر شما در خصوص وظایف انتخاباتی شورای نگهبان همچنان به اصول خود پایبند هستید؟

چرا فکری برای این بوروکراسی های اداری و نامه بازی و امضا بازی ها نمی کنید؟هر جا می روم مخصوصا برای راه اندازی کسب و کار واقعا صبر ایوب و عمر نوح می خواهد...

 

شما هم براي شرکت در اين نظرسنجي مي توانيد ايــــنــــجــــا کليک کنيد.

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =