سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اشتباه بنگر در بازی با پدیده گفت: هر بازیکنی اشتباه می کند و بنگر هم روز خوبش نبود. مطمئنم بنگر دیگر اشتباه نمی‌کند.

خبرورزشی نوشت:  محمود خوردبین، سرپرست کارکشته پرسپولیس از هواداران این تیم می‌خواهد صبر و تحمل بیشتری داشته باشند و البته به جای محسن بنگر قول داد این مدافع دیگر اشتباه نخواهد کرد! او همچنین معتقد است اگر قرار است تغییراتی در هیأت ‌مدیره باشگاه انجام شود، بهتر است عبدی بماند و خواجه‌وند هم اضافه شود. تازه‌ترین حرف‌های خوردبین را می‌خوانید:

محمودخان داستان كنار گذاشتن حسين عبدي از هيأت مديره پرسپوليس چيست؟
من الان از شما مي‌شنوم!

مي‌گويند آقاي خواجه‌وند به جاي ايشان آمده!
من خبر ندارم. همان‌طور كه گفتم الان از شما اين موضوع را شنيدم.

اين موضوع مي‌تواند پيرو همان اختلافاتي باشد كه مي‌گفتند در كادر فني دخالت مي‌شود؟
اين موضوع ربطي به كادر فني ندارد و شما مي‌خواهيد بگوييد يعني برانكو، عبدي را عوض كرده؟! همان‌طور كه انتخابش كردند، كساني هستند كه حتماً همان‌طور هم مي‌خواهند او را بردارند ديگر.

نظر خود شما در مورد اين اتفاق چيست؟
من خودم شخصاً خيلي به آقاي خواجه‌وند علاقه‌مند هستم ولي آقاي عبدي خودش بدنه پرسپوليس است و بازيكن تيم ما بوده و به نظر من حيف است از كنار تيم ما برود. اگر مي‌خواهند اضافه كنند، آقاي خواجه‌وند را هم اضافه كنند.

قبول داريد آقاي عبدي با صحبت‌ها و مصاحبه‌هايش نشان مي‌داد همكاري لازم را با پرسپوليس نمي‌كرد و ظاهراً هنوز بابت كنار گذاشتن از كادر فني دلخور بودند؟
من به اين موضوع كه شما مي‌گوييد پي نبردم و بايد اين موضوع را از خود ايشان بپرسيد.

پرسپوليس ليگ پانزدهم را چطور مي‌بينيد؟
عالي است. اين پرسپوليس به شما قول مي‌دهم مي‌رود براي قهرماني. اين 4 تا بازيكن هم به ما اضافه مي‌شوند. تماشاگران نگران نباشند و حتماً اين تيم مي‌رود بالا.

بعد از بازي با پديده اتفاقاتي افتاد و حملاتي در شبكه‌هاي اجتماعي به محسن بنگر صورت گرفت!
محسن ممكن است اشتباه كرده باشد، ممكن است روي گل به خصوص گل اول مقصر بوده باشد ولي محسن بازيكن بزرگ ماست و به نظرم جزو كساني است كه مي‌تواند هميشه كمك ما باشد روي غيرتش، تعصبش و حالا يك اشتباهي هم كرده. محسن بنگر را بايد روز بازي با ازبكستان مي‌ديديد چه‌كار كرد. اين همان بازيكن است، حالا امروز اشتباه كرده ولي خيالتان راحت باشد محسن ديگر از اين به بعد اشتباه نمي‌كند!

در همين خصوص چه صحبتي با هواداران پرسپوليس داريد؟
صد‌درصد صبر كنيد. بازي خوبي كرديم و همه از نوع بازي تيم راضي هستيد ولي بدشانسي آورديم و اگر آن توپ كمنداني بعد از گل اول مي‌رفت توي گل، اين حرف‌ها ديگر در كار نبود و ما حداقل با اختلاف 4، 5 گل بازي را مي‌برديم. حالا روي ضد ‌حمله گل خورديم ولي تيم ما واقعاً سر بود و تيم آنها دقيقاً با 10 نفر دفاع مي‌كرد. من فكر مي‌كنم از اين به بعد تيم ما خوب خواهد شد، مخصوصاً با آمدن بقيه بازيكنانمان.

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =