مهاجم تیم ملی ایران درباره پیوستنش به تیم یونانی گفت: سرمربی پانیونیوس گفت به تو ایمان دارم.

خبرورزشی نوشت:  بعد از اتفاقات تلخی که برای کریم انصاری‌فرد افتاد او با یک تیم تازه، به حیات خود در فوتبال اروپا ادامه داد. در حالی که خیلی‌ها تصور می‌کردند کریم پس از رفتار اوساسونا، بار و بندیل خود را ببندد و به ایران بازگردد، انصاری‌فرد به مبارزه ادامه داد.

او كه پس از جدايي از اوساسونا گفته بود نمي‌خواهد «بازنده» باشد، حالا براي «برنده» شدن در يونان خواهد جنگيد. كريم كه با پانيونيوس به توافق رسيد، گفت‌وگوي كوتاهي با خبرورزشي انجام داد.

آقاي انصاري‌فرد، سرانجام تيم جديد خود را انتخاب كرديد. به شما تبريك مي‌گوييم. 
ممنون، البته هنوز قرارداد را امضا نكرده‌ايم ولي توافق نهايي صورت گرفته. با شناخت اين انتخاب را انجام دادم. شايد ايراني‌ها نسبت به ليگ يونان آشنايي نداشته باشند ولي امكانات فوتبال در اينجا فوق‌‌العاده است. مي‌توانم به جرأت بگويم باشگاه‌ها به اندازه باشگاه‌هاي تراز اول اروپا امكانات دارند. از روز اول نقل و انتقالات هدفم اين بود كه به باشگاهي بروم كه شانس بازي داشته باشم. فصل گذشته در اوساسونا اين شانس را نداشتم. امسال ولي شرايط فرق دارد و مي‌خواهم فصل خوبي را داشته باشم.

گويا با سرمربي تيم هم جلسه‌اي داشتيد كه بسيار از شما تعريف كرده است. 
بله، با آقاي مارينوس صحبت داشتيم. در جلسه‌اي كه داشتيم به من گفت اصرار داشتم باشگاه تو را جذب كند. حتي گفت با وجود تعطيلات آخر هفته، براي تو بليت گرفتيم تا هرچه زودتر بتوانيم مذاكرات را نهايي كنيم. او مي‌گفت من به تو ايمان دارم و مطمئنم كه مي‌توانيم همكاري بسيار خوبي داشته باشيم. مسئولان باشگاه هم مي‌گفتند براي ما باعث افتخار است بازيكني را جذب كرده‌ايم كه در جام‌جهاني‌ قبلي حضور داشت. اتفاقاً من ديروز بازي دوستانه تيم را از نزديك تماشا كردم. فوتبال يونان يك فوتبال قدرتي است و اميدوارم با موفقيت در اينجا، بتوانم به تيم‌ملي كشورم هم خدمت كنم.

چرا در ليگ‌برتر ايران بازي نكردي؟ قطعاً از نظر مالي برايت بهتر بود. 
شايد بعد از تجربه اوساسونا هر بازيكن ديگري جاي من بود به خاطر آسايش، راحتي و پول هم كه شده به ايران مي‌آمد ولي من دوست نداشتم در اين مبارزه شكست بخورم. به خاطر همين با وجود پيشنهادهايي كه در ايران داشتم، تصميم گرفتم در اروپا به بازيگري ادامه بدهم. من دنبال پول نبودم بلكه فقط به پيشرفت فكر كردم. بايد يك تشكر ويژه از تمام تيم‌هايي كه به من پيشنهاد دادند كنم. همين‌طور يك تشكر ويژه از هواداران پرسپوليس كه واقعاً در اين مدت به من لطف داشتند. پانيونيوس باشگاهي است كه در يوفا كاپ هم حضور داشته و يكي از قديمي‌ترين باشگاه‌هاي اين كشور به حساب مي‌‌آيد. تيم طرفداران زيادي در يونان دارد. من با شناخت كافي اين تيم را انتخاب كردم. مطمئنم با درخشش در اين تيم مي‌توانم شانس زيادي براي حضور در ليگ‌هاي درجه يك اروپا داشته باشم.

 

 

 

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =