۰ نفر
۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

ایسنا نوشت: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: برای ارتفاعات شمال غرب، البرز مرکزی و شمال شرق کشور افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه ضمن پیش بینی رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی امروز در دامنه‌های البرز شرقی، سواحل دریای خزر و شمال شرق ، اظهار کرد: این بارش‌ها در استان‌های مازندران، گلستان، شمال سمنان، شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی افزود: در ساعات بعداز ظهر امروز وزش باد شدید موقت گاهی گردوخاک در استان‌های مرکزی، قم، البرز، تهران، قزوین، اصفهان، سمنان، برخی نقاط جنوب شرق و شرق کشور پیش بینی می‌شود. در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز برای مناطقی از ارتفاعات شمال غرب، البرز مرکزی و شمال شرق کشور شاهد افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد وبرق و وزش باد خواهیم بود.

به گفته مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی طی امروز و فردا خلیج فارس و امروز دریای خزر مواج پیش بینی شده‌است.

وظیفه وضعیت آب و هوایی استان تهران در روز پنجشنبه را کمی ابری و دربعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد و گفت: بیشینه دما در این روز 31 و کمینه آن نیز 23 درجه پیش بینی شده‌ است. در روز جمعه نیز هوای این استان کمی ابری و دربعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد روبرو خواهد بود.

وی دمای هوای استان تهران در روز جمعه را در گرمترین ساعت 32 درجه و درسردترین ساعت23 درجه بالای صفر عنوان کرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =