ایرنا نوشت: یک ایرانی در انفجار فرودگاه استانبول کشته و سه نفر نیز زخمی شدند.

برخی منابع از کشته شدن یک ایرانی به نام سالار داوودی و زخمی شدن سه نفر دیگر در انفجار شامگاه روز سه شنبه فرودگاه آتاتورک خبر داد.

سه ایرانی زخمی در بیمارستان 'باکرکوی' بستری هستند که وضعیت یکی از آنها به نام 'ماریا دبستاتی' خوب گزارش شده است، دو مصدوم دیگر که نامشان مشخص نشده است ،وضعیت خوبی ندارند.

حمله های انتحاری هماهنگ شده به فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه در ساعات پایانی سه شنبه شب 36 کشته و بیش از 150زخمی بر جا گذاشت.

خبرگزاری رویترز نیز امروز (چهارشنبه) به نقل از مقام های ایرانی و اوکراینی اعلام کرد که یک شهروند ایرانی و یک شهروند اوکراینی در میان 36 کشته حملات تروریستی سه شنبه شب به فرودگاه بین المللی استانبول هستند. این خبرگزاری هنوز جزئیات بیشتری درباره این خبر منتشر نکرده است.

در حدود 150 نفر نیز در حملات شب گذشته به فرودگاه آتاتورک استانبول زخمی شدند که به گزارش رسانه های سعودی، هفت تبعه عربستان نیز در میان آن ها هستند.

هنوز هیچ گروهی رسما مسئولیت حمله های انتحاری هماهنگ شده به فرودگاه استانبول را بر عهده نگرفته، اما به گفته مقام های ترکیه، شواهد اولیه حاکی از آن است که گروه تروریستی داعش عامل آن بوده است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =