بازیگر نامزد جایزه اسکار از کاربری که در توئیتر او را «معتاد به کوکائین» خوانده بود، شکایت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جیمز وودز در واکنش به پیام یکی از کابران توئیتر که او را «معتاد به کوکائین» خوانده بود، به قانون متوسل شد. بر اساس گزارش هالیوودریپورتر بازیگر «روزی روزگاری در آمریکا» علیه کاربری به نام ایب لیست شکایت‌نامه‌ای تنظیم کرده و خواستار دریافت 10 میلیون دلار غرامت شده است.

ایب لیست در جواب توئیتی از جمیز وودز، نوشته بود : «جمیز وود یک معتاد کوکائین است که هنوز هم به مصرف کردن آن ادامه می‌دهد.» در شکایت‌نامه علیه این کاربر آمده است که جیمز وودز : «نه الان و نه هیچگاه دیگری معتاد به کوکائین نبوده و این کاربر توئیتر به نام ایب لیست دلیلی برای باور داشتن به چیزی غیر از این ندارد. ایب لیست و هر کسی که از شبکه‌های اجتماعی برای دروغ پراکنی و آسیب رساندن به دیگران استفاده می‌کنند باید بدانند که در برابر قانون پاسخگو خواهند بود.»

وودز این هفته با حضور در دادگاه عالی لس‌آنجلس علیه این کاربر توئیتر که به نظر می‌رسد ساکن لس‌آنجلس باشد شکایت کرد.
این کاربر معمولا به توئیت‌های جنجالی وودز واکنش نشان می‌دهد. او یکبار در واکنش به توئیت این بازیگر درباره باراک اوباما در سال 2014 نوشته بود : «تو یک دلقک هستی جیمز»

وودز که از طرفداران حزب جمهوری‌خواه است، پیش از این نیز مدعی شده بود که مخالفت او با سیاست‌های اوباما به قیمت از دست دادن موقعیتش در صنعت فیلم‌سازی تمام شده است. آخرین فیلم مهم او در سینمای هالیوود «سقوط کاخ سفید» محصول سال 2013 است.

منبع : گاردین / 30 جولای

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    7 1
    جهانگير الماسى هاليووده با اين تفاوت كه جيمز وودز بازيگر فوق العاده ايه.