مدیر کل نظارت و ارزیابی فراورده های غذایی ، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با تاکید بر ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ؛ ارائه مجوز صادرات محصولات غذایی را در حوزه اختیارات سازمان ملی استاندارد برشمرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو، هدایت حسینی مدیر کل نظارت و ارزیابی فراورده های غذایی ، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه سیاست های سازمان غذا و دارو در خصوص استفاده از خمیر مرغ تغییری نکرده است گفت: مصرف خمیر مرغ در فرآورده های غذایی همچنان ممنوع است.

او در خصوص مجوز صدور محصولات غذایی به خارج از کشور گفت: صادرات محصولات غذایی با کنترل و نظارت سازمان ملی استاندارد صورت می گیرد ضمن اینکه در راستای حمایت از صادرات محصولات کشاورزی و غذایی، اجازه تولید صادراتی صرفا بر اساس معیار و ضوابط کشور مقصد و پس از ارائه مستندات وتائید گمرکات کشور و فقط برای صادرات داده می شود.

 حسینی ادامه داد:تولید محصولات غذایی برای عرضه در کشور نیز بنا بر ضوابط و مقررات سازمان غذا و دارو و استاندارد های ملی کشور انجام می شود و در صورت مشاهده هرگونه عدم انطباق، با واحدهای متخلف برخورد قانونی به عمل می آید.

46232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    1 0
    با این تصمیم خردمندانه اکنون بایستی مرغ های صنعتی چندین کیلویی و هم اندازه بوقلمون را در بازار مشاهده کنیم و بخوریم. مرغ های پیر و پر از آنتی بیوتیک تخم گذار، مادر گوشتی و مادر تخم گذاری که به برکت این تصمیم، به جای صنعت، مستقیم سر از سفره های ما مردم عادی که پول خرید سوسیس و کالباس نداشتیم ولی می توانستیم هفته ای یک بار مرغ بخوریم و پروتئین جیره خوراکیمان را فراهم کنیم؛ در آورد. عوضش گوشت بوفالوی هندی الان خمیر سوسیس و کالباس است.