ایسنا نوشت:

سامانه ثبت و رسیدگی به اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی از امروز - سه‌شنبه، پنجم خرداد‌ماه - باز شده و حذف‌شدگان می‌توانند شکایت خود را در این رابطه ثبت کنند.

 بعد از شروع حذف یارانه نقدی افراد غیرنیازمند براساس تبصره 20 قانون بودجه سال 1394، تعدادی از این افراد نسبت به حذف یارانه خود معترض شدند.

از این‌رو وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که از پنجم خردادماه سامانه‌ای به منظور دریافت این اعتراضات راه‌اندازی خواهد شد.

براین اساس افراد خارج شده از لیست یارانه نقدی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها می‌توانند با مراجعه آدرس الکترنیکی yaraneh10.ir درخواست خود را ثبت کنند.

این در حالی است که فرآیند اعتراضات از ثبت‌نام تا پاسخ کاملا غیرحضوری بوده و متقاضیان یک‌ماه برای اعلام اعتراض خود فرصت دارند.

کمیسیون موضوع ماده 10 قانون هدفمندسازی یارانه‌ها درخواست افراد برای برگشتن یارانه نقدی آنها را بررسی و در صورت استحقاق یارانه به‌طور مجدد برقرار خواهد شد.

آنطور که پیش‌تر ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود درخواست‌های مطرح شده تا 15 روز بررسی و نتایج آن اعلام خواهد شد.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    3 0
    شما نگاه کردی که باز شد که خبرشو میذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    2 0
    خیر
  • بی نام IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    9 3
    چرا سامانه مذکور اجازه ثبت نام به جاماندگان رایانه در سال گذشته نمیدهد ؟ مسولان جوابگو باشند
  • محمد A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    6 0
    من از یکسال پیش به دلیل نامشخص با وجد ثبت نام یارانه ام قطع شد که پس از مراجعات مکرر به فرمانداری ، استانداری و دارایی متوجه شدم که خودم از دریافت یارانه انصراف دادم هر بار که پیگیری می کردم موضوع را به اعلام و باز شدن سایت موکول می کردند. با وجود نیاز شدید به دریافت یارانه نزدیک به یکسال است که هیچ پاسخ مشخصی به ما داده نمی شود. اواخر امسال مجلس طرحی را تصویب کرد که در قانون بودجه سال آینده دولت را موظف کرده تا افراد جامانده را به لیست یارانه بگیران اضافه کند. چرا هیچکس پاسخگو نیست ؟ گناه من و امثال من که دستمان به هیچ کجا بند نیست چیست؟ تا کی باید داد مظلومان به آسمان بلند باشد؟