در دیداری دوستانه و با شعار پیشگیری از سرطان/پا به توپ شدن علی کریمی و فرهاد مجیدی مقابل هنرمندان

علی کریمی و فرهاد مجیدی با هدف فرهنگ سازی و ایجاد آگاهی جامعه پیرامون بیماری سرطان و پیشگیری از آن ، روز یکشنبه در مصاف با تیم هنرمندان پا به توپ می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با آغاز دهه مبارک فجر روز یکشنبه 12 بهمن ماه جاری دیدار دوستانه ای بین تیم فوتبال هنرمندان و یاران علی کریمی و فرهاد مجیدی به مناسبت ایجاد فرهنگ در جامعه و پیشگیری از بیماری سرطان برگزار می شود که طی آن ستاره های محبوب و پرطرفدار سرخابی پایتخت در مقابل تیم هنرمندان به مصاف هم می روند.
 این دیدار ساعت 14 روز یکشنبه در زمین چمن دانشگاه شهید بهشتی با حضور مسئولین وزارت بهداشت و جمعی از ستارگان فوتبال و هنر کشور برگزار خواهد شد.
همچنین گفتنی است تیم هنرمندان ایران بزودی در جام جهانی فوتبال سالنی هنرمندان باید در گروه B این مسابقات  که از دوم اسفندماه سال جاری در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد با ژاپن ، ترکیه، لهستان و آلمان به رقابت بپردازد. در گروه A  این بازی ها نیز تیم های: برزیل، آذربایجان، سوئد، رومانی  به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این جام برای نخستین بار با اهداف خیرخواهانه و با همکاری سازمان جهانی یونیسف، فدراسیون فوتبال و رسانه ملی برگزار خواهد شد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =