۷ نفر
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳

اقتصاد نیوز نوشت:یک شب اقامت در مسافرخانه‌های تهران، از 30 تا 160 هزار تومان هزینه می‌برد.

 اکثر مهمانسراهای تهران در محدوده جنوب و مرکز تهران قرار دارند؛ از میدان ولیعصر و میدان انقلاب به سمت پایین و در مناطق شمالی تهران بیشتر هتل‌های لوکس ساخته‌ شده‌اند.

مدارک اقامت در مهمانسرا برای آقایان مجرد کارت ملی، آقا و خانم متاهل کارت ملی و شناسنامه و برای خانم مجرد کارت ملی و نامه اماکن است و بیشتر مکان‌ها از خانم متاهل کارت ملی یا شناسنامه درخواست می‌کنند.

 قیمت اقامت در مسافرخانه‌های تهران، با توجه به نوع مسافرخانه، مکان آن و از همه مهم‌تر امکانات اتاقی که اجاره می‌دهند با یکدیگر تفاوت دارند.

گران‌ترین مسافرخانه در تهران شبی چند؟
در میان مسافرخانه‌های متعددی که در مناطق جنوبی و مرکزی تهران واقع شده‌اند، مسافرخانه‌ای نرسیده به خروجی کردستان، در بزرگراه نیایش غرب به شرق واقع شده است که یکی از مسوول‌های این مسافرخانه بیان کرد: این مسافرخانه از اتاق‌های دو تخته به بالا تشکلیل شده که نرخ کرایه یک شب اتاق دوتخته در این مسافرخانه 160 هزار تومان است که این اتاق‌های مستر دارای یخچال، تلویزیون، دی‌وی‌دی، مایکروفر و اینترنت پرسرعت هستند و همچنین این مسافرخانه دسترسی راحتی به مترو و BRT دارد و دسترسی محلی به رستوران‌ها و اماکن خرید از دیگر مزایای موقعیت مکانی این مسافرخانه است.

کرایه یک شب اقامت در مسافرخانه‌های جنوبی تهران
مسوول یکی از مسافرخانه‌های موجود در میدان امام خمینی هم گفت: نرخ اقامت یک شب در این مسافرخانه، برای اتاق‌های یک‌تخته 45 هزار تومان است؛ که این اتاق‌ها دارای تلویزیون هستند و باید افراد از دستشویی و حمام موجود در سالن استفاده کنند.

یکی از مسوولان مسافرخانه‌های سعدی‌جنوبی بیان کرد: قیمت اجاره یک شب اتاق یک‌تخته در این مسافرخانه با تخفیف ویژه برای این ایام، معادل 70 هزار تومان است که این اتاق‌ها، اتاق‌هایی مستقل دارای تلویزیون، یخچال، حمام، دستشویی و اینترنت پرسرعت هستند و این مسافرخانه کاملاً شبیه هتل است.

مسوول مهمانسرایی در خاوران نیز گفت: کوچک‌ترین اتاق این مسافرخانه، سه تخته است که شبی 35 هزار تومان اجاره داده می‌شود.

مسافرخانه‌های مرکز تهران چقدر کرایه می‌گیرند؟
یکی از مسوولان مسافرخانه‌ها در خیابان فردوسی گفت: نرخ اجاره اتاقی یک تخته در این مسافرخانه بین 30 تا 35 هزار تومان است که در این اتاق یک تلویزیون و تخت قرار دارد.

مسوول یکی دیگر از مسافرخانه‌ها در خیابان کارگر جنوبی بیان کرد: نرخ اجاره اتاق یک تخته 70 هزار تومان است که به هیچ وجه به خانم‌های تنها، چه متاهل و چه مجرد اجاره داده نمی‌شود.

مدیر یکی از مسافرخانه‌های میدان ولیعصر نیز گفت: اجاره اتاقی یک‌تخته دارای تلویزیون و یخچال در اینجا معادل شبی 80 هزار تومان است. 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    54 1
    والا تهران مسافرخانه در ناصررخسرو اشغالترینش یک تخته 80 هزار تومان ، هیچی هم نداره
  • بی نام A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    52 1
    این اطلاعات شاید گول زننده باشه باید این مسافرخونه ها و پانسیون ها رو ببینید تا باور کنید که چقدر وضعیتشون افتضاحه و حداکثر امکاناتشون یه تخت فلزی زنگ زده و یه یخچال کثیف و تلوزیون که از سمساری ها خریدن اینا بیشتر شبیه زندان هستن و صاحبانشون هم گوش بر و گران فروش
  • آرش IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    50 1
    چند وقت پیش مجبور شدم یک شب در یک هتل سه ستاره در خیابان ولیعصر نزدیک میدان ولیعصر با خانواده سپری کنم . والله هرچه تصور توی ذهنم در مورد هتل سه ستاره بود بهم ریخت خدا پدر مسافرخانه رو بیامرزه . تخت ها داغون اتاق بسیار کوچک یک یخچال و یک تلویزیون 14 اینچ لامپی که هیچ کجا رو نمیگرفت . صبحانه شامل سه آپشن مربا و پنیر تخم مرغ پخته من نمی دونم کی به اینها ستاره میده . یا شاید موقع ستاره گرفتن یک سری اتاق دیگه دارند که میبرن نشون میدن
  • عرفان اوجاقی DE ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
    10 5
    دنبال مسافرخونه هستم که توی شهرری باشه ومدرک هم کارت ملی فقط داریم
  • هاشم IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    21 4
    با این قیمتا و کیفیتی که تو گزارش بالا خوندم،میتونم هتل مارلیک رو در چهارراه سمیه بهتون معرفی کنم اتاق یه تخته با تمام امکانات140 تومن،یه هتل خیلی شیک و تمیز که اصلا قابل مقایسه با موارد بالا نیست توجه کنید یک هتل نه مسافرخونه اونم تو محل خوب
  • مجید A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    20 1
    نمیدونم صاحب هتل ها .... هستن یا مردم رو ...... حساب میکنن اینا رو باید پشت خاور سوار کنن ببرن استانبول هتلها رو ببینن، قیمت‌ها رو ببینن بعد بیان هتل داری بکنن. هتل های سه ستاره استانبول اتا قها تخت های بزرگ شیک کولر گازی یخچال، تلویزیون ال سی دی ، سرویس بهداشتی ها تمیز ، قیمتشون هم ۴۰ تا ۹۰ لیر ترکیه بسته به منطقه. مال ایران هتلدار نیستن کلاه بردار ن
  • سعید RO ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    23 1
    والا من با 70 هزار تومان 3 شب تو بهترین هتل آنتالیا موندم. اونوقت مسافرخونه تو جنوب تهران رو میدن 70 هزار والا این مملکت به هیچ کجا نمیرسه اینجوری، متاسفم واقعا
  • دانیال A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    7 0
    آپارتمان مبله به مراتب اقتصادی تر و بهتره
  • بی نام A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
    7 3
    هتل گلستان هم خوبه ولي الان يك مقدار گرونش كرده دوتخته ١٨٠تومان
  • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
    5 2
    تازه من میخواستم برا کار بیام تهران ما به چی این مملکت افتخار کنیم اخه