تسلط به زبان‌های بیگانه یکی از امتیازات هنرمندان محسوب می‌شود؛ موضوعی که در کشورهای آمریکایی و اروپایی مورد توجه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در میان بازیگران و خوانندگان می‌توان چهره‌هایی را یافت که با تسلط بالای خود به زبان‌های مختلف زمینه گسترده‌تری برای فعالیت‌های خود به وجود می‌آورند. در ادامه نگاهی به زندگی و توان سه هنرمند در صحبت‌های به زبان‌های بیگانه صورت می‌گیرد.

جودی فاستر، پنج زبان

یکی ازبهترین کودکان بازیگری که خود را بعدها هم به عنوان ستاره‌ای بزرگ مطرح کرد، جودی فاستر آمریکایی است. این بازیگر فوق باهوش، علاوه بر زبان انگلیسی، در فیلم‌هایی به زبان فرانسوی نیز بازی کرده است.

علاوه بر این دو زبان، جودی زبان‌های ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی را روان صحبت می‌کند.

ناتالی پورتمن، شش زبان

او هم از جمله بازیگرانی است که از کودکی مطرح شد. او را با فیلم «لئون» یا حرفه‌ای به یاد می‌آوریم. این بازیگر توانا که بعد ها به خاطر بازی در قوی سیاه جایزه اسکار را هم از آن خود کرد، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی را به راحتی حرف می‌زند. انگلیسی زبان مادری‌اش است. زبان‌های عبری و ژاپنی هم از دیگر زبان‌هایی است که او به خوبی متوجه می‌شود و صحبت می‌کند.

شکیرا، هفت زبان

خواننده مطرح کلمبیایی و مادر دو کودک جرارد پیکه. این زن 37 ساله، تاکنون 50 میلیون آلبوم به زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی فروخته است.

جالب است بدانید او علاوه بر این دو زبان، به زبان‌های پرتغالی، عربی، کاتالانی، ایتالیایی و فرانسوی را هم به خوبی صحبت می‌کند.

او تاکنون موفق به دریافت 12 جایزه بیلبرد شده است.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرشاد A1 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    8 1
    کسی که زبان ایتالیایی رو یاد گرفته باشه زبانهای اسپانیایی و پرتغالی و فرانسوی رو راحت یاد می گیره ولی زبان آلمانی یکم سخته
  • بی نام A1 ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    20 2
    آنوقت بازیگران ما اکثرا حداکثر فقط زبان فارسی
  • بی نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    4 22
    ببخشید ولی اینها بر اساس مطالعه اکثر این زبانها رو یاد نگرفتند محیط زندگی همشون امریکاست پس انگلیسی رو بلدند زبان فرانسه و المانی رو هم از طریق مدرسه یاد می گیرند شکیرا که از امریکای لاتین هست پس اسپانیایی هم به کنار زبان کاتالان هم تقریبا همون اسپانیایی هست بر خلاف تفکر شما این بخاطر مسافرتهای مردم و نزدیکی کشورهای اروپایی به هم دیگه هست که باعث یادگیری این زبانها میشه امریکا هم همون مهاجران اروپایی از سرتاسر اروپا هستند
  • بی نام RO ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    0 8
    باید توضیح می دادید که این حرف زدن در حد حرف زدن عادی هست یا تسلط کامل بر زبان ؟ ناتالی پورتمن می دانم ادم بسیار باسوادی هست ولی شکیرا ؟
  • بی نام RO ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    0 10
    دانستن کامل یک زبان با حرف زدن معمولی خیلی فرق می کنه اینها اگر اینقدر برزبانهای مختلف مسلط بودند باید الان تو دانشگاه بودند البته غیر از پورتمن که پی اچ دی داره مردم عادی هم راحت همه چیز رو باور می کنند
  • بی نام RO ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    1 8
    ویلیام جیمز سادیس نابغه امریکایی به بیش از ده زبان تسلط کامل داشت دقت کنید تسلط کامل نه گفت و گوی رایج در ضمن به علوم پایه مثل ریاضی هم تسلط زیادی داشت الان اگر درباره اون می نوشتید کمتر کسی این پست رو نگاه می کرد واقعا دوست دارم دلیل روانشانسی این همه توجه به سلبریتیها ورشکاران و خواننده ها رو بدونم
  • بی نام RO ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    2 6
    ولی در کشور ما هنوز افرادی وجود دارند که همان یک زبان رو هم بلد نیستند : تیز هوش نه فوق باهوش