عیسی ولیزاده ، شهردار سورک در جمع خبرنگاران بودجه سال 93 شهرداری سورک را دو میلیارد و 600 میلیون تومان دانست و افزود : از این رقم یک میلیارد و 500 میلیون تومان عمرانی و مابقی جاری بوده است

 به گزارش خبرنگار خبر آنلاین عیسی ولیزاده ،  بودجه سال جاری را 4 میلیارد تومان عنوان کرد و بیان داشت : این رقم در مقایسته با سال گذشته رشد 60 درصدی را نشان می دهد .

ولیزاده  ادامه داد : اعتبار جاری شهرداری سورک در سال جاری 16 میلیارد و 541 میلیون و 800 هزار ریال و عمرانی 23 میلیارد و 458 میلیون و 200 هزار ریال می باشد .

شهردار سورک همچنین از افزایش 65 درصدی اعتبار عمرانی و 35 درصد جاری شهرداری سورک خبر داد .

وی با تاکید بر اینکه بودجه سال جاری در 8 برنامه و 19 طرح بسته شده است ، گفت : توسعه شهری ، هدایت آب های سطحی ، حمل و نقل و عبور و مرور شهری ، ایجاد تاسیسات حفاظتی شهرها ، بهبود محیط شهری ، ایجاد فضا و اماکن ورزشی ، تفریحی و توریستی ، ایجاد سایر تاسیسات شهری و در آمد زا از برنامه های شهرداری در سال جاری می باشد.

ولیزاده یکی از مشکلات شهر سورک را وجود ادارات شهرستانی در خیابان اصلی شهر عنوان کرد و افزود : قرار گرفتن ادارات در این مسیر سبب شده که در ارائه خدمات شهری به مردم با مشکلاتی مواجه شویم .

شهردار سورک با بیان اینکه در آمد شهر برای مردم سورک هزینه می شود ، گفت : در گذشته ادارات شهرستانی شهرداری را عابر بانک خود می دانستند که پس از روی کار آمدن تمام آن ها را قطع کردم .

وی به ظرفیت های شهرستان سورک اشاره کرد و گفت : مناطق گردشگری بسیاری در شهر سورک وجود دارد که متاسفانه مغفول مانده است .

ولیزاده همچنین با اعلام اینکه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهر سورک از 50 درصد تخفیف پروانه برخوردار می شوند ، گفت : شهرداری سورک این آمادگی را دارد که ماشین آلات خود را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد .

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بستر لازم برای سرمایه گذاری فراهم شده است ، گفت : پروانه مجانی برای سرمایه گذارانی که تا تیر ماه سال جاری در امر تفریحی ، ورزشی و فرهنگی سرمایه گذاری کنند صادر می شود .

شهردار سورک همچنین به برنامه های فرهنگی در نوروزامسال اشاره کرد و گفت : جشنواره تخم مرغ رنگی ، المان های هفت سین ، سفره هفت سین و تهیه برشور برای معرفی مناطق گردشگری سورک از جمله برنامه های شهرداری سورک بوده است .

شایان ذکر است شهرستان سورک بیش از 12 هزار جمعیت دارد

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410133

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =