رهبر انقلاب پیش از ظهر امروز جمعی از کارکنان و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کردند: طرف مقابل با وقاحت مرتب ما را تهدید نظامی می​ کنند. این غلط اضافی را می کنند بعد می گویند جمهوری اسلامی توان دفاعی نداشته باشد.حتی اگر صریحا هم این تهدید را نمیکردند لازم بود ما به فکر باشیم و آماده باشیم.

ايشان همچنين فرمودند: جمهوری اسلامی ثابت کرده در دفاع از خود کاملا مقتدرانه عمل می کند. همه ملت مثل یک مشت مستحکم گرد می‌آیند و در برابر متجاوز می‌ایستند. در دفاع، ملت ما یک پارچگی کامل دارد و خودرا آماده نگه می دارد.

فرمانده کل قوا در بخش ديگري از سخنانانشان تاکيد کردند: افسانه جعلی سلاح هسته‌ای را عَلَم کرده اند که بگویند جمهوری اسلامی مایه تهدید است. نه؛ مایه تهدید خود آمریکاست که بدون هیچ مهاری دخالت‌های ناامن کننده از او سر می زند. امروز این حوادث گریه آور در یمن جاری است و آمریکایی‌ها از ظالم حمایت می کنند.

 

نفی هولوکاست  به نفع اسرائیل تمام شد

 آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: اسرائیل در چند سال قبل در افکار عمومی غربی‌ها که پشتیبان اصلی آنها هستند، سقوط کرده بود. این قضیه هولوکاستی که آقای احمدی‌نژاد مطرح کرد، این را به نفع اسرائیل تغییر داد!

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخشی از گفتگوی خود در شماره بهار 1394 فصلنامه مطالعات بین الملل منتشر شده در خصوص سیاست های جمهوری اسلامی در کمک به انزئای رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل در چند سال قبل در افکار عمومی غربی‌ها که پشتیبان اصلی آنها هستند، سقوط کرده بود. به خاطر ظلم‌هایی که کرده بود و به خاطر مانورهایی که فلسطینی‌های عاقل تر داده بودند، سقوط کرده بود. این قضیه هولوکاستی که آقای احمدی‌نژاد مطرح کرد، این را به نفع اسرائیل تغییر داد. قضیه‌ای هست که در اروپا بسیار روی آن حساس هستند و یک مسئله محوری برای اروپایی‌ها و به طور کلی غربی‌ها شده است. یعنی وقتی که انسان یک قطعه تاریخی به آن مهمی را منکر می‌شود و همه می‌دانند که بوده و خانواده‌هایی که در آنجا قربانی داده بودند، همه هستند و به علاوه قساوت هیتلر، این یک نوع دفاع از هیتلر و نازی‌های آلمان بود که اصلاً اینها چنین جرمی را مرتکب نشدند.

اعتراض نماینده ورزقان به رقص مختلط

نماینده مردم ورزقان در تذکر شفاهی به رئیس‌جمهور، خواستار برخورد با برگزارکنندگان مراسم غیرفرهنگی میراث فرهنگی در این شهر و رقص مختلط زنان و مردان در آن شد.

الله‌وردی دهقانی، نماینده مردم ورزقان در پایان جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی به رئیس‌جمهور از اتفاق غیرفرهنگی روی داده در شهرستان ورزقان طی روزهای اخیر انتقاد کرد و اظهار داشت: در روزهای اخیر در یک مراسم برگزار شده توسط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان ورزقان، شاهد رقص مختلط مردان و زنان بوده‌ایم که این اتفاق تعجب‌برانگیز، دل دین‌داران را به درد آورده است.

وی تاکید کرد: از رئیس‌‌جمهور محترم مي‌خواهم نسبت به برخورد با این اتفاق اقدام کند.


انتصابات مسئولان ستاد انتخابات کشور

عبدالرضا رحمانی فضلی در احکام جداگانه‌ای مسئولین ستاد انتخابات کشور را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در این احکام حسینعلی امیری قائم مقام وزیر در امور مجلس و هماهنگی استانها را با حفظ سمت به عنوان عضو ستاد انتخابات، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی را با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات، جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع را با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات کشور، در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.

همچنین وزیر کشور در این احکام سید سلمان سامانی رئیس مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی را با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات، امیر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات و محمد ابراهیم شوشتری مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.

وزیر استرالیایی در بازار تجریش

کاربران شبکه های اجتماعی تصویری از جولی بیشاپ منتشر کردند که در بازار تجریش در حال خرید و انداختن عکس یادگاری با مردم تهران است. 


برخی کاربران مدعی شده اند که جولی بیشاپ با پیشنهاد محمدجواد ظریف راهی بازار تجریش شده است.

توصیه آیت‌الله نوری‌همدانی به تیم هسته‌ای

آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: تیم هسته‌ای باید در مذاکرات خطوط قرمز را در نظر داشته و رعایت کند. این مطلبی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید فراوان دارند.

به گزارش ایسنا، این مرجع تقلید در دیدار پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن از شهدای هسته‌ای اظهار کرد: شهدای هسته‌ای سرمشق جامعه اسلامی است که توانستند افتخارات زیادی برای این مملکت بیافرینند.

آیت‌الله نوری‌همدانی اظهار کرد: شهدای هسته‌ای توانستند نقش منحصر به فردی از نظر تعهد و ایمان انقلابی ایفا کنند و در این عرصه پیش قدم بودند و همچنین با حرکت جهادگونه خود در عرصه‌های علمی نام ایران را در جهان پر آوازه کنند و عزت این سرزمین را به جهانیان بشناسنانند.

تا آخرین لحظه عمرم قضییه والیبال را پیگیری خواهم کرد
قاضی پور نماینده ارومیه و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم در ادامه خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی سرو ارومیه هر چه سریع تر ابلاغ شود همچنین در خصوص والیبال ارومیه باید بگویم اتفاق ناگوار 27 اسفند 93 منجر به کتک خوردن جوانان ارومیه در تهران شد که بر همین اساس از وزیر کشور سوال کردم، تشریف نیاوردند و سوال به صحن علنی مجلس رفت.

وی اضافه کرد: از وزیر ورزش در این زمینه سوال کردیم که قرار شد هیأتی واقعه ننگین آخرین چهارشنبه 93 به طور جدی تحقیق و تفحص کرده و علت و معلول با هم بررسی شود؛ کاش به جای جوانان 22 بهمنی، حقیر را مورد ضرب و شتم قرار می دادند لذا تا آخرین لحظه عمر پیگیری خواهم کرد تا فدراسیون والیبال مورد توبیخ قرار گیرد چرا که ظلمی که فدراسیون والیبال به خاطر تیم تهران نسبت به تیم های تبریز و ارومیه کرده است قابل گذشت نیست و از آنجایی که آذربایجان وطن دوست مطیع قانون است، از طریق قانون احقاق حق خواهیم کرد.

نتانیاهو:موشک های ایران قدرتمند تر می شود

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی کابینه این رژیم با ابراز نگرانی از دستاوردهای نظامی ایران و رژه روز ارتش اعلام کرد: هرسال موشکهای ایران بزرگتر و قدرتمندتر می‌شوند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه این رژیم اعلام کرد: تأمین سامانه موشکی اس‌-300 روسیه برای ایران به‌ویژه زمانی که ایران در مسیر تهاجم در منطقه و اطراف مرزهای اسرائیل گام برداشته از اهمیت زیادی برخوردار است.

واکنش به اظهارات وزیر دادگستری درباره ورود پول‌های کثیف


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: صحنه‌سازی درباره ورود پول‌های کثیف به انتخابات مطلوب نیست.

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در واکنش به اظهارات تازه وزیر دادگستری مبنی بر تکرار موضوع ورود پول‌های کثیف به انتخابات گفت: درباره موضوع ورود پول‌های کثیف به انتخابات دو توقع از دولت وجود دارد.

او گفت: توقع اول این است که اگر مواردی در این رابطه وجود دارد و کسانی دچار چنین معضلی هستند با آن‌ها مدارا نشود و دوم این که اگر چنین موردی وجود ندارد، نباید این موضوع به صحنه‌سازی‌ها کشیده شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: توقع ما این است که بی‌مهابا این رخداد با عکس العمل قانونی و قضایی مسئولین مواجه شود.

 

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410107

برچسب‌ها