العالم نوشت: وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که جنگنده هایش 60 بار مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه را در هم کوبیدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت دفاع روسیه با اعلام این خبر خاطر نشان کرد، طرف آمریکایی به اطلاع ما رساند در مناطقی که مورد هدف جنگنده های روسیه واقع شده اند، فقط تروریست ها یافت می شوند.

نیروی هوایی روسیه پس از چند روز از عملیات هوایی علیه مواضع تروریست ها در عمق خاک سوریه موفق شد به دستاوردهای روشن و ملموسی در این زمینه دست یابد.

ستاد مشترک نیروهای مسلح روسیه تاکید کرد، با انجام حملات هوایی توانسته به اهداف موردنظر دست یابد و امکانات گروه های تروریستی را در هم کوبیده و به وضوح از توان نظامی آنها بکاهد.

جنگنده ها و بمب افکن ها به طور شبانه روزی از پایگاه هوایی حمیمیم واقع در حومه لاذقیه به پرواز درآمده و در آن فرود می آیند.

جنگنده های سوخوی 30 از توان مانور بالایی برخوردارند و جزو پیشرفته ترین هواپیماهای نظامی روسیه به شمار می روند. نیروی هوایی روسیه اهداف مورد نظر در خصوص بمباران مواضع تروریست ها را به دقت مورد اصابت قرار می دهد و بمبها پس از پرتاب توسط سامانه ماهواره‌ای گلوناس هدایت می شوند.

نیروی هوایی روسیه تأکید کرده است که به منظور کمک به ارتش سوریه برای از بین بردن گروه های تروریست و حفظ تمامیت ارضی این کشور با شدت به حملات هوایی خود علیه تروریست ها ادامه می دهد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =