پوستر فیلم سینمایی «ملبورن» اولین ساخته بلند سینمایی نیما جاویدی در آستانه اکران عمومی این اثر رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «ملبورن» منتخب چهار جشنواره الف از چهار قاره دنیا از سوم دی ماه در گروه سینمایی آفریقا اکران عمومی می‌شود. پوستر این فیلم را حمیدرضا اسحاقی طراحی کرده است.

«ملبورن» تاکنون در جشنواره‌های متعدد خارجی حضور داشته و توانسته جوایزی را از ان خود کند که از میان آنها می‌توان به جایزه بهترین فیلمنامه از رقابت‌های سینمایی آسیا پاسیفیک، بهترین کارگردانی از جشنواره بین‌المللی فیلم گیخون، بهترین فیلمنامه و تقدیر ویژه بهترین فیلمبرداری از جشنواره استکلهم، بهترین فیلم از جشنواره بین المللی قاهره و ... اشاره کرد.

همچنین این فیلم در جشنواره فجر سال گذشته به نمایش در آمد و توانست نامزد بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش نگاه نو این رویداد شود. همچنین اولین ساخته نیما جاویدی در این جشنواره با اسقتبال مخاطبین و منتقدین روبرو شد.

در «ملبورن» پیمام معادی، نگار جواهریان، مانی حقیقی، شیرین یزدان بخش، الهام کردا، روشنک گرامی، علیرضا استادی، ویدا جوان و.... به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: زوجی جوان در آستانه سفر به ملبورن و در حالی که چند ساعت بیشتر به پروازشان باقی نمانده است، ناخواسته درگیر ماجرایی پیچیده می شوند.

عوامل «ملبورن» عبارتند از: نویسنده و کارگردان:نیما جاویدی، مشاور کارگردان:کیانوش عیاری، مدیر فیلمبرداری:هومن بهمنش، طراح گریم:سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس:کیوان مقدم، تدوین:سپیده عبدالوهاب، صدابردار:وحید مقدسی، طراحی و ترکیب صدا:ایرج شهرزادی، موسیقی:حامد ثابت، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه ریزی:علی مردانه، عکاس:مهدی دلخواسته، مدیر تولید:حسین بشگرد و تهیه کننده:جواد نوروزبیگی.

این فیلم محصول موسسه فرهنگی هنری قاب آسمان و پخش آن برعهده رسانه فیلمسازان است.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیستم مدیریت یادگیری الکترونیک IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    6 3
    امیدوارم که فیلم قشنگی باشه
  • بی نام A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    3 1
    اکران خانه پدری از 5 دی در سینما کوروش آغاز میشود.لطفا اطلاع رسانی کنید.سایت سینما تیکت پیش فروش برای پنج شنبه همین هفته گذاشته