۰ نفر
۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۵

«خبرجنوب» نوشت: رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو نفر در شهرستان ممسنی خبر داد که با تصادف ساختگی قصد کلاهبرداری از شرکت های بیمه را داشتند.

سرهنگ سيروس حيدري گفت: ماموران پليس آگاهي شهرستان ممسني استان مطلع شدند دو نفر به نام هاي «ع - م» و «ح - غ» با يك دستگاه موتورسيكلت در سطح آن شهرستان اقدام به پرسه زدن كرده و در موقعيت مناسبي با موتورسيكلت به خودروهاي عبوري برخورد و اقدام به تصادف ساختگي و دريافت ديه از سازمانها و ادارات بيمه مي كنند.
وي ادامه داد: شناسايي و دستگيري اين دو متهم در دستور كار ماموران پليس آگاهي آن شهرستان قرار گرفت و با استعلام به عمل آمده مشخص شد آنها داراي يك فقره پرونده تحت عنوان تصادف جرحي هستند.
رئيس پليس آگاهي استان اظهار كرد: با تلاش ماموران هر دو متهم دستگير و در تحقيقات به جرم ارتكابي اقرار و اظهار كردند؛ با يك دستگاه موتورسيكلت در يكي از تقاطع هاي شهر منتظر بوديم تا اينكه متوجه خودرو پرايد به رانندگي يك خانم كه در حال دور زدن بود شده و سپس با برخورد ساختگي به خودرو توسط اورژانس به بيمارستان منتقل
شديم.
سرهنگ حيدري گفت: با بررسي كارشناس تصادفات و افسر كاردان فني از صحنه، ساختگي بودن تصادف به قصد كلاهبرداري از بيمه محرز و هر دو متهم پس از اقرار به جرم خود با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي و از آن طريق روانه زندان شدند.

 

1717

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =