« هر کسی با کارلوس کروش قرارداد بسته است ، حالا باید درباره رفتن یا نرفتنش نظر بدهد.» این جمله را امیر قلعه نویی بعد از تساوی با سایپا در دیداری دوستانه گفته است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ امیر قلعه نویی سرمربی استقلال که تعداد زیادی از بازیکنانش را در این بازی نداشت اما توانست از جوان هایش بازی بگیرد. او بعد از این بازی در جمع خبرنگاران ایستاد و سخن گفت . از  شرایط تیمش . او که چندین بار و در شرایط سخت و نتیجه های ناموفق تیمش از قهرمانی تیمش گفته بود اما حالا که دوباره استقلال به شرایط پایدار رسیده نیازی به وعده دادن نمی بیند و می گوید:« صحبت در این باره خیلی زود است. 21 امتیاز باقی مانده است. اعتقاد شخصی من این است که اگر بازی با

نفت را از دست نمی دادیم کاندیدای اول قهرمانی بودیم. 21 امتیاز مانده و به همین دلیل باید تلاش کنیم.»

قلعه نویی وقتی با سئوالی درباره سرانجام جریمه باشگاه برای کرار مواجه شد هم گفت:«کرار کمی مصدوم است و می بینید که در تمرینات هم هست. چه کسی گفته که او قرار است جریمه شود؟ ما در شرایط بازی هستیم و این صحبت ها را باید آخر فصل و بعد از جمع بندی تصمیم بگیریم. یک عده قبلا با تمام وجود قبلا بازی نمی کردند اما کرار در زمین با همه وجودش به میدان می رود. او باید کمی مواظب باشد تا کیفیت بهتری ارائه دهد.»

او سپس درباره تیم ملی سخن گفت و از بازی زیبای تیم کارلوس کروش تشکر کرد و به آنها خدا قوت گفت. قلعه نویی خیلی حرفه ای ، وقتی با سئوالی درباره ماندن یا رفتنش مواجه شد ، گفت:«من که نباید نظر دهم. تصمیم گیرندگان براساس قراردادش تصمیم بگیرند. این سوال فنی و کارشناسی نیست. کسانی که با او قرارداد بسته اند باید در این باره صحبت کنند.»

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =