۰ نفر
۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۴

ایران نوشت:جوانی در جریان اختلافات خانوادگی، پس از کشتن پسرعمه‌اش جسد او را در چاه یک ساختمان نیمه‌کاره انداخت و سپس دهانه چاه را با بتن پر کرد تا راز جنایت پنهان بماند اما با گذشت پنج ماه کارآگاهان متهم به قتل را به دام انداختند.

به گزارش خبرنگار جنایی «ایران» قربانی جنایت پسر 17 ساله‌ای بود که اواخر بهمن سال گذشته در گرگان ناپدید شد و خانواده‌اش برای یافتن او از پلیس کمک خواستند.پلیس در نخستین تحقیقات به سرنخ مؤثری دست نیافت هیچ‌کس هم نمی‌دانست که این جوان گمشده آخرین بار با چه کسی در ارتباط بوده و کجا دیده شده است.در این میان پسرعمه وی یکی از افرادی بود که به دلیل اظهارات ضد و نقیضش مورد توجه پلیس آگاهی استان قرار داشت اما به دلیل نبود مدارک کافی پلیس نتوانست او را بازداشت کند.
پلیس آگاهی استان با آنکه به جوان 20 ساله ظنین شده بود اما به طور همزمان  با تحقیق از دیگر افراد نزدیک به فرد گمشده از او  دست برنداشت تا اینکه با کشف مدارک پسر 20 ساله با گذشت پنج ماه، به قتل پسرعمه‌اش اعتراف کرد و درباره جزئیات ماجرا گفت: بیستم بهمن سال گذشته به دلیل اختلافی که با پسرعمه‌ام داشتم با او در ساختمان نیمه‌کاره پدرم قرار گذاشتم.
پدرم ساختمان‌ساز است به همین دلیل هم آن ساختمان نیمه‌کاره را انتخاب کردم تا با پسرعمه‌‌ام حرف بزنم و مسائلی را که در ذهنم وجود داشت را اجرا کنم.
جنایتکار 20 ساله گفت: وقتی او به ساختمان نیمه‌کاره آمد بحث‌مان جدی شد و در نهایت با هم درگیر شدیم که سرش را به دیوار کوبیده و خفه‌اش کردم.نمی‌دانم چه شد اما با تیغ موکت‌بری پای چپش را بریدم اما دیگر نتوانستم ادامه دهم و با استفاده از پلاستیک‌های بزرگ و سیم مفتولی که آنجا بود جسدش را بسته‌بندی کردم.نمی‌دانستم چه کار کنم و جسدش را کجا بیندازم که ناگهان به فکر چاه حفر شده برای ساختمان افتادم.به سختی جنازه را به آنجا بردم و آن را به داخل چاه پرت کردم. بعد هم هر چه می‌توانستم خاک روی آن ریختم و به کارگرها گفتم که چاه را با بتن پر کنند. چون پدرم تصمیم گرفته برای ساختمان چاه دیگری حفر کند و آنها این کار را انجام دادند.رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: پس از اعترافات هولناک پسر 20 ساله، با هماهنگی قضایی، محل دفن جسد برای صحت گفته‌های وی حفاری و جنازه قربانی کشف شد.

 

2317

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس 95 A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    3 0
    ما که نفهمیدیم پسر عمه قاتل بود یا مقتول