ایران نوشت:داماد جوان که سوار بر خودرو راهی محل برگزاری جشن عروسی بود به علت تصادف مهیب مصدوم شد.

مسئـــــــــــــول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی در این باره گفت: صبح دیروز مرد جوان سوار بر خودروی‌ام وی‌ام در بلوار شهریار، با ستون پل مجتمع جواهر تبریز برخورد کرد و بشدت مصدوم شد. به‌دنبال اعلام این خبر تکنسین‌های پایگاه 209 و مأموران آتش‌نشانی به محل تصادف رفتند.آنها پس از یک ساعت تلاش مرد مصدوم را نجات داده و او به بیمارستان انتقال دادند.وی تأکید کرد: خوشبختانه به دلیل باز شدن بموقع کیسه هوا مصدوم دچار صدمات شدید در ناحیه سر نشد. نکته دیگر اینکه متأسفانه به‌دلیل تجمع مردم برای تماشای مصدوم، فردی با دیدن جراحت‌های راننده دچار افت فشار شد که تکنسین‌های اورژانس مجبور به درمانی هر دو به طور همزمان شدند.
وی گفت: در حوادث ترافیکی، تجمع افراد عادی در صحنه‌های حوادث، ضمن بروز مشکلات برای امدادگران، منجر به بروز ضربات روحی و روانی برای هموطنان نیز می‌شود.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    0 0
    خداروشکر بخیر گذشت
  • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    5 0
    ببینید چینی ها هم حتی ایربگ مناسب و ایمنی دارن و با توجه به متن تصادف هم مهیب بوده . ولی هنوز با تصادفات سطحی تر از این ایران خودرو و سایپا دارن کشته می دن شما رو به خدا قسم اگر توانایی تولید ماشین بهتر و با ایمنی مناسب رو ندارین در کارخونه ها رو حداقل به خاطر حفظ جان هموطنانمون ببندید