ایران نوشت:

اردیبهشت ماه سال 92 زنی به نام «لیلا» در خانه‌اش واقع در خیابان آذربایجان تهران به قتل رسید.
با تحقیقات قضایی و پلیسی مشخص شد یک جوان افغان مدت‌ها است با این زن ایرانی رابطه پنهانی دارد و همین کافی بود تا وی بازداشت شود.
این مرد گفت: یک سالی بود که با لیلا آشنا شده بودم و به خانه او رفت و آمد داشتم اما باور کنید من وی را نکشته‌ام و بی‌گناهم، فقط برادر بزرگم «درویش احمد» وقتی متوجه شد که من با این زن ایرانی ارتباط دارم، خیلی ناراحت شد و مرتب تلاش می‌کرد تا محل زندگی او را پیدا کند.
کارآگاهان با همین ادعاها خود را در برابر مظنون شماره یک دیدند و وی را روز 6 اسفندماه سال 92 در پایگاه نعمت‌آباد تهران دستگیر کردند و وی قتل لیلا را به خاطر کینه‌جویی به گردن گرفت.
صبح دیروز این قاتل در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی «عبداللهی» و چهار قاضی مستشار تحت محاکمه قرار گرفت.
پس از اینکه خانواده لیلا خواستار قصاص قاتل شدند، درویش احمد پشت تریبون ایستاد و گفت: چند سالی می‌شد که برادر کوچکم برای کار به تهران آمده بود. مدتی پول برای پدر و مادرم می‌فرستاد اما وقتی دیدیم دیگر پول نمی‌فرستد، نگران شدیم، احتمال دادیم بیکار شده است. سریع به تهران آمدم و فهمیدم از یک سال پیش با یک زن ایرانی آشنا شده و به خاطر علاقه‌اش ولخرجی‌های زیادی می‌کند و همه درآمدش را هزینه زندگی وی کرده است. خیلی ناراحت شدم. وقتی پرس‌و‌جو کردم، متوجه شدم که آن زن اختلاف سنی زیادی با برادرم دارد. از پسرعمه‌ام نشانی محل زندگی لیلا را پیدا کردم، ابتدا به او زنگ زدم و خواستم به خانه‌اش بروم، وی پذیرفت. صبح روز حادثه ساعت 11 بود که به خانه‌اش رفتم و با ضربات چاقو او را کشتم.وی گفت: تنها انگیزه‌ام از این جنایت کینه‌جویی بود چرا که لیلا برادرم را به بیراهه کشیده بود و می‌خواستم که برادرم از او فاصله بگیرد.

 

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =